Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / डेविस कप में आसाम उल-हक़ की फ़ुतूहात की निस्फ़ सैंचरी

डेविस कप में आसाम उल-हक़ की फ़ुतूहात की निस्फ़ सैंचरी

पाकिस्तानी टेनिस स्टार आसाम उल-हक़ कुरैशी और अक़ील ख़ान ने उम्दा कारकर्दगी का मुज़ाहरा करते हुए डेविस कप डबलज़ मुक़ाबले में लुबनानी खिलाड़ियों को शिकस्त देकर अपनी बरतरी 2 करली। आसाम उल-हक़ ने डेविस कप मुक़ाबलों में 50 वें कामयाबी हासिल

पाकिस्तानी टेनिस स्टार आसाम उल-हक़ कुरैशी और अक़ील ख़ान ने उम्दा कारकर्दगी का मुज़ाहरा करते हुए डेविस कप डबलज़ मुक़ाबले में लुबनानी खिलाड़ियों को शिकस्त देकर अपनी बरतरी 2 करली। आसाम उल-हक़ ने डेविस कप मुक़ाबलों में 50 वें कामयाबी हासिल करके रिकार्ड भी क़ायम करदिया।

दोनों टीमों के दरमयान चार घंटे से ज़ाइद मुक़ाबला जारी रहा। पाकिस्तानी खिलाड़ियों की डबlज़ मैं फ़तह के बाद टाई में कामयाबी के इमकानात रोशन हो गए हैं। पाकिस्तानी टीम की फ़तह की सूरत में दूसरे राउंड में इस का मुक़ाबला ग्रुप टू में फ़िलपाइन की टीम से होगा।

लेबनान के शहर जो नेहा के ए टी सी कलब में मुनाक़िदा मुक़ाबले में पाकिस्तान के आसाम उल-हक़ और अक़ील ख़ान की उम्दा कारकर्दगी की वजह से कामयाबी के इमकानात रोशन होगए हैं। पहले रोज़ सिंगलज़ में आसाम उल-हक़ ने मेज़बान खिलाड़ी को ज़ेर किया जबकि अक़ील ख़ान की शिकस्त के बाद मुक़ाबला 1 से बराबर था।

डबल्ज़ मैच में पाकिस्तानी खिलाड़ियों ने मुक़ामी खिलाड़ियों पैट्रिक चौकरी और बीसाम बैदास को 2 , 6 , 4 , 6 () से शिकस्त दी।इस दौरान आसाम उल-हक़ ने पाकिस्तान की जानिब से डेविस कप मुक़ाबलों में डबल्ज़ और सिंगलज़ फ़ुतूहात की निस्फ़ सेंचुएयरी भी मुकम्मल कर ली। इस से क़ब्ल पाकिस्तान की जानिब से हमीद उल-हक़ ने डेविस कप मुक़ाबलों में शिरकत करते हुए 26 मैचों में फ़तह हासिल की थी।

दोनों टीमों के दरमयान दो रीवर्स सिंगल्ज़ मैचेज़ खेले जाऐंगे, इमकान है कि पाकिस्तान की जानिब से आसाम उल-हक़ और अक़ील ख़ान ही मुख़ालिफ़ खिलाड़ियों का सामना करें।

TOPPOPULARRECENT