Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / तक़सीम रियासत के ख़िलाफ़ यात्रा वाई एस आर कांग्रेस पर शदीद तन्क़ीद

तक़सीम रियासत के ख़िलाफ़ यात्रा वाई एस आर कांग्रेस पर शदीद तन्क़ीद

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ यात्रा करने वाली वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया। पार्टी अरकान असेंबली के हरीश राव, के इश्वर, जोगू रामना और के विद्या सागर राव ने आज प्रैस कान्फ़्

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ यात्रा करने वाली वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया। पार्टी अरकान असेंबली के हरीश राव, के इश्वर, जोगू रामना और के विद्या सागर राव ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को मौका परस्त जमात क़रार दिया। उन्हों ने कहा कि वोट और सीट के लिए वाई एस आर कांग्रेस पार्टी इस हद तक गिर सकती है इस का अंदाज़ा तेलंगाना अवाम को नहीं था।

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने एक से ज़ाइद मर्तबा तेलंगाना रियासत की तशकील की ताईद की और पार्टी इजलास में क़रारदाद भी मंज़ूर की गई लेकिन मर्कज़ के फ़ैसला के साथ ही पार्टी ने मौक़िफ़ तबदील कर दिया है। हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की बुनियाद बदउनवानी और झूट पर है और रियासत के अवाम अच्छी तरह वाक़िफ़ हैं।

हरीश राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि सीमा आंध्र इलाक़ों में अपनी पार्टी के इस्तेहकाम के लिए तेलुगु देशम पार्टी और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने मुख़ालिफ़ तेलंगाना मौक़िफ़ इख़्तियार किया है। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना की तशकील की सूरत में सीमा आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले अवाम को हैदराबाद में कोई ख़तरा नहीं होगा। ये जमातें ग़ैर ज़रूरी अवाम में ख़द्शात पैदा करते हुए मुश्तइल करने की कोशिश कर रही हैं ताकि मर्कज़ी हुकूमत सूरते हाल बिगड़ने का बहाना बनाकर तेलंगाना की तशकील का अमल रोक दे।

TOPPOPULARRECENT