Monday , August 21 2017
Home / Delhi News / तनज़ानिया तालिबा को हिरासाँ करने राहुल गांधी ने हुकूमत कर्नाटक से रिपोर्ट तलब की

तनज़ानिया तालिबा को हिरासाँ करने राहुल गांधी ने हुकूमत कर्नाटक से रिपोर्ट तलब की

नई दिल्ली: कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी ने कर्नाटक हुकूमत से बैंगलोर में एक तनज़ानिया की तालिबा के इस्तिहसाल के मामले पर रिपोर्ट तलब की है। ये इत्तेला कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी दिग्विजय सिंह ने आज दी। उन्होंने ट्वीट करके कहा, ”बैंगलोर में तनज़ानिया की तालिबा के साथ होने वाले वाक़िया की सख़्त मुज़म्मत करते हैं।

पुलिस को जराइमपेशा अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करनी चाहिए। राहुल गांधी ने कर्नाटक हुकूमत से इस सिलसिले में तफ़सीली रिपोर्ट फ़ौरी तौर पर भेजने के लिए कहा है”। रिपोर्ट के मुताबिक़ इतवार को बैंगलोर में एक भेड़ की तरफ़ से पुलिस के सामने 21 साला तनज़ानिया की लड़की को उर्यां करके घुमाया गया और इस को तशद्दुद का निशाना बनाया गया।

रिपोर्ट के मुताबिक़ तालिबा की गाड़ी जलादी गई और इस के चार दोस्तों को मारा पीटा गया। सूडानी नौजवानों की तरफ़ से एक 35 साला मुक़ामी शहरी पर कार चढ़ा देने के बाद भीड़ मुश्तइल हो गई थी। बैंगलोर में अफ़्रीक़ी स्टूडेंटस यूनीयन के मुताबिक़ 21 साला तनज़ानिया की लड़की बैंगलोर में बिज़नस मैनिजमेंट में ग्रेजूएट कर रही है। वो गाड़ी में अपने तीन दोस्तों के साथ बैठी थी। उसे घसीट कर बाहर निकाला गया|

TOPPOPULARRECENT