Thursday , August 24 2017
Home / Khaas Khabar / तब्लीग़ी जमात के सहि रोज़ा इज्तेमा का कल आग़ाज़

तब्लीग़ी जमात के सहि रोज़ा इज्तेमा का कल आग़ाज़

हैदराबाद 20 नवंबर: तब्लीग़ी जमात के सहि रोज़ा इजतेमा आम की तैयारीयां पूरी करली गई हैं और पहाड़ी शरीफ़ के क़रीब जहां 21 ता 23 नवंबर 2015 बरोज़ हफ़्ता, इतवार और पीर ये इजतेमा मुनाक़िद होने जा रहा है, शुरका के लिए बेहतर इंतेज़ामात किए गए हैं। रियासत तेलंगाना की तशकील के बाद यहां तब्लीग़ी जमात का ये पहला इजतेमा होगा जिसमें एक अंदाज़ा के मुताबिक़ 5 लाख अफ़राद की शिरकत मुतवक़्क़े है।

इसी मुनासिबत से तमाम के रहने के लिए आरिज़ी खे़मे क़ायम किए गए हैं और साथ ही साथ उनके तआम का भी ख़ुसूसी इंतेज़ाम किया गया है, यही नहीं बल्कि पानी का आरिज़ी ज़ख़ीरा आब तैयार किया गया ताके किसी तरह की मुश्किल दरपेश ना हो। मुस्लियों के लिए वुज़ू गाह की तामीर अमल में लाई गई है।

हैदराबाद मेट्रोपोलिटन वाटर स्पलाई एंड स्वेरेज बोर्ड ने इस ज़ख़ीरा आब और वुज़ू ख़ाना के अलावा बैत उल-ख़लाओं की तामीर में मदद की है। सहि रोज़ा इजतेमा के लिए मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से वफ़ूद की आमद का सिलसिला शुरू हो चुका है।

मारूफ़ उलमा भी शिरकत करेंगे। तर्बीयती इजतेमा में अवाम की कसीर तादाद के पेश-ए-नज़र इंतेज़ामात किए जा रहे हैं और कोशिश इस बात की हो रही हैके शुरका को किसी तरह की तकलीफ़ ना हो। दीन से रग़बत और ज़िंदगी को इस्लामी तर्ज़ पर संवारने के साथ साथ इस्लामी ज़हन साज़ी में इस तरह के दीनी इजतेमात नुमायां रोल अदा करते हैं। इन इजतेमात के ज़रीये जहां इस्लामी मालूमात बहम पहोनचाई जाती हैं, वहीं उनकी तर्बीयत का भी इंतेज़ाम किया जाता है।

TOPPOPULARRECENT