Thursday , October 19 2017
Home / India / तमाम ट्रेड यूनियनों का बंद मनाने का फैसला

तमाम ट्रेड यूनियनों का बंद मनाने का फैसला

पडुचेरी,०२ फरवरी ( यू एन आई) यहां वज़ीर-ए-आला रंगा सामी की दरख़ास्त के बावजूद तमाम ट्रेड यूनियनों ने कल सुबह से शाम तक बंद मनाने का फ़ैसला किया है।इस सिलसिले में मिस्टर रंगा सामी ने कल ट्रेड यूनियनों की मीटिंग में बंद ख़तन करने के लिए अ

पडुचेरी,०२ फरवरी ( यू एन आई) यहां वज़ीर-ए-आला रंगा सामी की दरख़ास्त के बावजूद तमाम ट्रेड यूनियनों ने कल सुबह से शाम तक बंद मनाने का फ़ैसला किया है।इस सिलसिले में मिस्टर रंगा सामी ने कल ट्रेड यूनियनों की मीटिंग में बंद ख़तन करने के लिए अपील करते हुए कहा था कि इंतिज़ामीया ज़िला कलेक्टर की रिपोर्ट मिलने के बाद यनम में सनअती ज़ाबतों की ख़िलाफ़वर्ज़ी के सिलसिले में फ़ौरी कार्यवाई करेगी।

ट्रेड यूनियनों ने कहा था कि वो मीटिंग के बाद ही इस पर कोई फ़ैसला कर सकते हैं लेकिन मीटिंग में बंद मनाने का ऐलान किया गया। आई एन टी यू सी और डी एम के पार्टी की ट्रेड यूनियंस इस बंद में शरीक नहीं होंगी।

यूनियनें यनम इलाक़े में सनअती ज़ाबतों की ख़िलाफ़वर्ज़ी के सिलसिले में अदालती तहक़ीक़ का मुतालिबा कर रही हैं जिस के तहत एक कंपनी के एक ट्रेड यूनीयन लीडर की पुलिस हिरासत में मौत वाक़्य होगई थी।

TOPPOPULARRECENT