Friday , August 18 2017
Home / India / तमिलनाडु में फ़ौज और एयरफ़ोर्स की ख़िदमात

तमिलनाडु में फ़ौज और एयरफ़ोर्स की ख़िदमात

चेन्नई: ज़िला कांचीपुरम में हज़ारहा अफ़राद को महसूर पानी से बाहर निकालने के लिए फ़ौज और एयरफ़ोर्स को तलब कर लिया गया है जहां पर मूसलाधार बारिश के बाइस अवाम अपने मकानात में फंसे हुए हैं। सब अर्बन तुंबा राम इलाक़ा में सेलाब का पानी उतरना शुरू हो गया है ताहम आज शहर में बारिश थम गई है।

विज़ारत-ए-दिफ़ा के तर्जुमान ने बताया कि ज़िला इंतेज़ामिया की दरख़ास्त पर मद्रास 4रजमैंट इंडियन आर्मी के अमले ने ज़िला कांचीपुरम के मोदी चीरो में अपनी ख़िदमात शुरू कर दी हैं जबकि इंडियन एयरफ़ोर्स भी महसूर शहरीयों को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर रही है।

उन्होंने बताया कि मोदी चीरो में तालाबों और झीलों का फ़ाज़िल पानी इलाक़ा तुंबा राम में दाख़िल हो गया है जिसके बाइस टाउन का एक बड़ा हिस्सा पानी में महसूर हो गया है। इमदाद और बचाव‌ कामों के लिए मुक़ामी इंतेज़ामिया के साथ फ़ौज और एयरफ़ोर्स का अमला तआवुन कर रहा है।

तर्जुमान ने बताया कि इंडियन एयरफ़ोर्स के हेलीकॉप्टरों ने एयरफ़ोर्स स्टेशन तुंबा राम से कार्यवाहीयों का आग़ाज़ करते हुए कल रात 22अफ़राद को मुंतक़िल किया है जबकि ग़िज़ा और पानी के पैकिट्स भी गिराए गए हैं। दरयाए अण्डमान में तुग़्यानी आ जाने से चंबा राम बकम की झील की सतह-ए-आब में इज़ाफ़ा हो गया है जिसके पेश-ए-नज़र क़ुरब-ओ-जवार के मकीनों को दूसरे मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया है।

तमिलनाडु में गुज़िश्ता 10यौम से मूसलाधार बारिश से मुताल्लिक़ वाक़ियात बर्क़ी शाक और ग़ुर्क़ाबी से अब तक 71अफ़राद हलाक हो गए हैं। रियासत भर में तूफ़ानी बारिश और सेलाब की तबाह कारीयों के मुतास्सिरीन की इमदाद के लिए चीफ़ मिनिस्टर जयललिता ने कल 500करोड़ की इजराई का ऐलान किया है।

TOPPOPULARRECENT