Sunday , August 20 2017
Home / India / तमिलनाडू में मज़ीद बारिश का इमकान

तमिलनाडू में मज़ीद बारिश का इमकान

चेन्नई: जुनूब मशरिक़ी ख़लीज बंगाल में हवा के दबाव में कमी के ज़ीरा सर तमिलनाडू में मज़ीद बारिश का इमकान है जहां पर बारिश से मुतास्सिरा वाक़ियात में मज़ीद 8 अफ़राद की हलाकतों के बाद महलोकिन की तादाद 184 तक पहुंच गई है। रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात बिशमोल चेन्नई और मुज़ाफ़ात में बारिश का सिलसिला जारी है।

महिकमा मौसमियात के इलाक़ाई डायरेक्टर एस आर रामानन ने बताया कि हवा के दबाव‌ में कमी के पेश नज़र हफ़्ते के दिन तमिलनाडू के साहिली अज़ला में ज़बरदस्त बारिश का इमकान है। क़बल अज़ीं तमिलनाडू में गुज़िश्ता 15 यौम से मूसलाधार बारिश और सैलाब की वजह से इन्सानी जान-ओ-माल को ज़बरदस्त नुक़्सान पहुंचा था।

मामूलात-ए-ज़िंदगी बहाल होने से क़बल ही फिर एक बार बारिश का ख़तरा लाहक़ होगया है। चीफ मिनिस्टर जय ललिता ने एक सहाफ़ती बयान में कहा कि 28अक्टूबरता 25 नवंबर बारिश से मुताल्लिक़ वाक़ियात में आज मज़ीद 8 अफ़राद की मौत वाक़्य हुई है जिसके बाद महलोकेन की तादाद 184 हो गई है।

इन्होंने महलोकिन के लवाहिक़ीन को फी कस 4 लाख रुपय की इमदाद का ऐलान किया है। जारिया मानसून में रियासत गैर सतह पर बारिश 483.6 मिलीमीटर रिकार्ड की गई है।

TOPPOPULARRECENT