Thursday , October 19 2017
Home / India / तरक़्क़ी के मुआमला में मध्य प्रदेश गुजरात से आगे : उमा भारती का इद्दिआ

तरक़्क़ी के मुआमला में मध्य प्रदेश गुजरात से आगे : उमा भारती का इद्दिआ

भोपाल, 09 अप्रैल: ( एजेंसी ) ये इद्दिआ करते हुए कि तरक़्क़ी के मुआमला में मध्य प्रदेश गुजरात से आगे हैं बी जे पी की नायब सदर उमा भारती ने आज कहा कि जारीया साल असेंबली इंतेख़ाबात में चीफ मिनिस्टर शिव राज सिंह चौहान की क़ियादत में पार्टी

भोपाल, 09 अप्रैल: ( एजेंसी ) ये इद्दिआ करते हुए कि तरक़्क़ी के मुआमला में मध्य प्रदेश गुजरात से आगे हैं बी जे पी की नायब सदर उमा भारती ने आज कहा कि जारीया साल असेंबली इंतेख़ाबात में चीफ मिनिस्टर शिव राज सिंह चौहान की क़ियादत में पार्टी की कारकर्दगी में बेहतरी आएगी।

बी जे पी के मध्य प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन का आज पार्टी की जानिब से ख़ैर मुक़द्दम किया गया था । तक़रीब में ख़िताब करते हुए उमा भारती ने शिव राज सिंह चौहान की सताइश की और कहा कि तरक़्क़ी के मुआमला में मध्य प्रदेश गुजरात से भी आगे है क्योंकि जिन रियासतों में बंदरगाहें नहीं होतीं उनकी तरक़्क़ी मुश्किल हो जाती है ।

उन्होंने कहा कि मध्य प्रदेश ने मिस्टर चौहान की क़ियादत में ज़बरदस्त तरक़्क़ी की है और यहां ज़राअत का शोबा 18 फ़ीसद की शरह से तरक़्क़ी कर रहा है जबकि जुमला घरेलू पैदावार की शरह में भी बेहतरी आई है । उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि शिव राज सिंह चौहान रियासत में पार्टी को कामयाबी दिलाएंगे और अब ये पार्टी की ज़िम्मेदारी बनती है कि वो अपनी नशिस्तों की तादाद में इज़ाफ़ा की कोशिश करे ।

उन्होंने पार्टी से अपनी अलैहदगी का तज़किरा भी किया और कहा कि हालाँकि वो पार्टी से दूर हो गई थीं लेकिन वो कभी भी बी जे पी के राम और हिंदूत्तवा नज़रियात से कभी दूर नहीं हुई थीं। उन्होंने बी जे पी के सीनीयर क़ाइदीन बिशमोल वसुंधरा राजे सिंधिया और दूसरे क़ाइदीन के साथ अपनी वाबस्तगियों का भी तफ़सीली ज़िक्र किया ।

TOPPOPULARRECENT