Sunday , October 22 2017
Home / India / तरक़्क़ी के लिए मोदी के झूटे और खोखले वादे : सोनीया गांधी

तरक़्क़ी के लिए मोदी के झूटे और खोखले वादे : सोनीया गांधी

मांडवी, 08 दिसंबर: (पीटीआई) कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी पर तरक़्क़ी पर बुलंद बाँग दावे करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए आज कहा कि गुजरात ने उन्हें कहीं भी कोई तरक़्क़ी नज़र नहीं आ रही है और रियासत म

मांडवी, 08 दिसंबर: (पीटीआई) कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी पर तरक़्क़ी पर बुलंद बाँग दावे करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए आज कहा कि गुजरात ने उन्हें कहीं भी कोई तरक़्क़ी नज़र नहीं आ रही है और रियासत में हुक्मराँ बी जे पी के वादे महज़ खोखले और झूटे हैं।

सोनीया गांधी ने जो ज़िला सूरत के कबायली इलाक़ा मांडवी में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब कर रही थीं। मज़ीद कहा कि उन्हें (मोदी और दीगर बी जे पी क़ाइदीन को) ग़रीबों और आम आदमी से कोई दिलचस्पी नहीं है। उन्हें सिर्फ़ अपने चंद मुट्ठी भर मुंतख़ब अफ़राद के मुफ़ादात से ही दिलचस्पी है।

सोनीया गांधी जो एक बड़े जलसा से ख़िताब कर रही थीं कहा कि जिस बड़े पैमाने पर तरक़्क़ी के दावे किए जा रहे हैं इस कबायली इलाक़ा में वैसी तरक़्क़ी कहीं भी नज़र नहीं आई क्योंकि इन (मोदी और बी जे पी) के दावे झूटे और खोखले हैं। सोनीया गांधी गुजरात में पहले मरहला के असेंबली इंतिख़ाबात ( चुनाव) के लिए अपनी पार्टी की मुहिम चला रही हैं। उन्हों ने मज़ीद कहा कि ये महात्मा गांधी और सरदार पटेल की सरज़मीन है जिन्होंने सिर्फ़ इस बात की तलक़ीन की जिस पर ख़ुद भी अमल किया था, लेकिन अब ऐसे भी लोग हैं जो बड़े मश्वरे तो देते हैं जिन पर वो ख़ुद अमल नहीं करते।

गुजरात में बड़े पैमाने पर रिश्वत सतानी का इल्ज़ाम आइद करते हुए सोनीया गांधी ने कहा कि मर्कज़ की जानिब से इस रियासत को ख़तीर फंड्स फ़राहम किए गए थे लेकिन हम नहीं जानते कि आया ये फंड्स आख़िर कहाँ चले गए। कांग्रेस की सदर ने कबायली अवाम की ताईद का हवाला देते हुए मज़ीद कहा कि इस इलाक़ा के अवाम से हमारे (कांग्रेस के) हमेशा ही बहुत अच्छे ताल्लुक़ात रहे हैं, लेकिन मुफ़ादात हासिला सियासत के सबब उन्होंने (बी जे पी) इन ताल्लुक़ात को कमज़ोर करने की मुसलसल कोशिश की है, लेकिन आपने हमेशा ही उनकी कोशिशों को नाकाम बना दिया।

TOPPOPULARRECENT