Tuesday , October 24 2017
Home / World / तर्क सदर अबदुल्लाह गुल का बर्तानिया में मलिका के ज़रीया शानदार ख़ौरमक़दम

तर्क सदर अबदुल्लाह गुल का बर्तानिया में मलिका के ज़रीया शानदार ख़ौरमक़दम

लंदन २४ नवंबर (ए पी) तर्क सदर अबदुल्लाह गिल का मंगल को 3 रोज़ा दौरे पर बर्तानिया पहुंचने पर शायान-ए-शान इस्तिक़बाल किया गया,व्हाइट हाल में रंगारंग और काबुल दीद तक़रीब में घुड़सवार दस्ते और 41 तोपों की सलामी दी गई , मलिका ने तर्क सदर के सा

लंदन २४ नवंबर (ए पी) तर्क सदर अबदुल्लाह गिल का मंगल को 3 रोज़ा दौरे पर बर्तानिया पहुंचने पर शायान-ए-शान इस्तिक़बाल किया गया,व्हाइट हाल में रंगारंग और काबुल दीद तक़रीब में घुड़सवार दस्ते और 41 तोपों की सलामी दी गई , मलिका ने तर्क सदर के साथ गर्मजोशी के साथ मुसाफ़ा करके उन का ख़ौरमक़दम किया, तर्क सदर बर्तानिया में क़ियाम के दौरान मसरूफ़ दिन गुज़ारेंगॆ।

बर्तानिया को तवक़्क़ो है कि तर्क सदर के इस दौरे से दोनों मुल्कों के ताल्लुक़ात मज़ीद मुस्तहकम होंगी। तुर्की बर्तानिया का अहम तिजारती पार्टनर और उभरती हुई इक़तिसादी ताक़त है।

इत्तिलाआत के मुताबिक़ तर्क सदर वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन से मुज़ाकरात के दौरान गुफ़्तगु का महवर तुर्की की योरपी यूनीयन की रुकनीयत होगी, जबकि मुज़ाकरात में ईरान और शाम की सूरत-ए-हाल पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। सदर गुल का ख़ौरमक़दम करने वालों में शहज़ादा चार्ल्स भी शामिल थे जो गाड़ी में सदर के साथ होटल मैंडरिन तक गए जहां तर्क सदर क़ियाम करेंगे ।

वाज़िह रहे कि मलिका बर्तानिया ने मई 2008 -ए-में तुर्की कादोरा कियाथा जबकि इस के 6 माह से भी कम मुद्दत के अंदर शहज़ादा चार्ल्स ने भी तुर्की कादोरा कियाथा।दोनों मुल्कों के सरबरहान-ए-ममलकत के इन दौरों से तुर्की के साथ बर्तानिया के ताल्लुक़ात की एहमीयत का इज़हार होता है।

तर्क सदर का इस्तिक़बाल करने केलिए शदीद सर्दी के बावजूद मलिका बर्तानिया और ड्यूक आफ़ एडिनबरा ,वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन, वज़ीर-ए-ख़ारजा विलियम हेग,वज़ीर-ए-दाख़िला थरीसा मै और दूसरी शख़्सियात भी मौजूद थीं।

मलिका ने तर्क सदर से अपनी हुकूमत के सीनीयर अरकान का तआरुफ़ किराया। सदर गुल की अहलिया हीरा निसा भी सदर के हमराह थीं और उन्हों ने रिवायती स्कार्फ बांधा हुआ था ।

TOPPOPULARRECENT