Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / तलबा की तालीम मुतास्सिर नाहोने के लिए विद्या वालंटियर्स की ख़िदमात

तलबा की तालीम मुतास्सिर नाहोने के लिए विद्या वालंटियर्स की ख़िदमात

हैदराबाद 02 अक्तूबर: रियासत तेलंगाना में असातिज़ा की मख़लवा जायदादों की वजह से तलबा की तालीम मुतास्सिर ना होने के मक़सद से रियासती हुकूमत ने 7,491 विद्या वालंटियर्स के तक़र्रुत अमल में लाए हैं।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर उमोर तालीम के सिरी हरी ने ये बात कही और बताया कि रियासत तेलंगाना में पहली मर्तबा बड़े पैमाने पर विद्या विद्या वालंटियर्स की जायदादों पर शफ़्फ़ाफ़ अंदाज़ में तक़र्रुत अमल में लाए गए और तमाम तक़र्रुत हुकूमत के साबिक़ा एलान की रोशनी में असातिज़ा की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने असातिज़ा को तरक़्क़ी देने और तबादलों के अमल की तकमील के बाद ही अमल में लाए गए।

उन्होंने कहा कि विद्या वालंटियर्स के तक़र्रुत का अहम मक़सद जारीया तालीमी साल के दौरान असातिज़ा की कमी से तलबा को पेश आने वाली मुश्किलात को फ़ौरी तौर पर ख़त्म करना है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि विद्या वालंटियर्स तक़र्रुत से मुताल्लिक़ जुमला 7,759 जायदादों के लिए आलामीया जारी किया गया था और मुक़र्ररा तारीख़ के दौरान ही विद्या वालंटियर्स का इंतेख़ाब अमल में लाते हुए मुंख़बा तमाम उम्मीदवारों की फ़हरिस्त तमाम मंडल एजूकेशन दफ़ातिर में चस्पाँ करके उम्मीदवारों से एतेराज़ात पेश करने की ख़ाहिश की थी जिस पर एतेराज़ात भी वसूल हुए।

उन्होंने कहा कि 21 सितंबर को मुंख़बा उम्मीदवारों की क़तई फ़हरिस्त जारी की गई और मुंख़बा विद्या वालंटियर्स से 23 सितंबर तक अपने मुताल्लिक़ा मंडल दफ़ातिर एजूकेशन से रुजू होने की हिदायत दी गई थी लेकिन ज़िला कलेक्टरों की ख़ाहिश पर मुंख़बा विद्या वालंटियर्स को रिपोर्ट करने की तारीख़ में तौसी देते हुए 5 अक्तूबर मुक़र्रर की गई।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि अब तक 7,491 विद्यावा लैंटरस के मिनजुमला 6,488 विद्यावा लैंटरस डयूटी पर रुजू हो चुके हैं। माबाक़ी विद्यावा लैंटरस 5 अक्तूबर तक रुजू होने की तवक़्क़ो की जा रही है जबकि अभी 1,271 विद्यावा लैंटरस की जायदादें मख़लवा हैं।

श्रीरी हरी ने बताया कि विद्या वालंटियर्स की तनख़्वाह साबिक़ में सिर्फ 3 हज़ार रुपये थी। बादअज़ां इस तनख़्वाह में इज़ाफ़ा करके 5,000 रुपये किया गया लेकिन तेलंगाना हुकूमत ने इस तनख़्वाह में मज़ीद इज़ाफ़ा करके 8 हज़ार रुपये करने का फ़ैसला किया। उन्होंने कहा कि अगर विद्या वालंटियर्स के तक़र्रुत में कोई गलतीयां वग़ैरा सरज़द हूँ तो इस की तफ़सीलात डायरेक्टर महिकमा स्कूल एजूकेशन को पेश करने पर इन ग़लतीयों को दूर करने के इक़दामात किए जाऐंगे। इस मौके पर प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा तालीम रंजीव आर आचार्य डायरेक्टर स्कूल एजूकेशन टी चिरंजीव लू वग़ैरा भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT