Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तशकीले तेलंगाना के लिए 1200 नौजवानों की मौत की कांग्रेस ज़िम्मेदार

तशकीले तेलंगाना के लिए 1200 नौजवानों की मौत की कांग्रेस ज़िम्मेदार

टी आर एस ने सदर कांग्रेस सोनिया गांधी से मुतालिबा किया कि तशकीले तेलंगाना के लिए क़ुर्बानी देने वाले 1200 से ज़ाइद नौजवानों की मौत पर तेलंगाना अवाम से माज़रत ख़्वाही करें। पार्टी के रुक्न असेंबली के टी रामा राव ने आज प्रेस कान्फ़्रैंस से

टी आर एस ने सदर कांग्रेस सोनिया गांधी से मुतालिबा किया कि तशकीले तेलंगाना के लिए क़ुर्बानी देने वाले 1200 से ज़ाइद नौजवानों की मौत पर तेलंगाना अवाम से माज़रत ख़्वाही करें। पार्टी के रुक्न असेंबली के टी रामा राव ने आज प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर के लिए कांग्रेस पार्टी को ज़िम्मेदार क़रार दिया।

उन्हों ने कहा कि 10 साल क़ब्ल सोनिया गांधी ने करीमनगर में तेलंगाना की ताईद की थी लेकिन उस की तशकील के लिए 10 साल लग गए। उन्हों ने कहा कि अगर कांग्रेस अपने वाअदा पर बरवक़्त अमल करती तो 1200 नौजवानों की जानें क़ुर्बान ना होतीं।

उन्हों ने सदर कांग्रेस से मांग की कि वो तशकीले तेलंगाना में ताख़ीर की वजूहात से अवाम को वाक़िफ़ कराए। उन्हों ने कहा कि सोनिया गांधी के तेलंगाना दौरे से कांग्रेस को कोई फ़ायदा नहीं होगा क्युंकि अवाम अच्छी तरह जानते हैं कि टी आर एस की तहरीक के बाइस अलाहिदा रियासत हासिल हुई है। उन्हों ने कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया।

उन्हों ने कहा कि अलाहिदा रियासत की तशकील के वक़्त मर्कज़ी हुकूमत ने तेलंगाना के लिए ख़ुसूसी पैकेज का एलान नहीं किया जबकि तक़सीम के ज़रीए तेलंगाना के साथ मुख़्तलिफ़ शोबों में नाइंसाफ़ी की गई। उन्हों ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत ने सीमा आंध्र के लिए ख़ुसूसी पैकेज को मंज़ूरी दी है जिस में कई मुराआत और टैक्स रियायतें शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT