Sunday , October 22 2017
Home / District News / तशकीले तेलंगाना में तेलुगु देशम का फ़ैसलाकुन रोल

तशकीले तेलंगाना में तेलुगु देशम का फ़ैसलाकुन रोल

के सी आर मौकापरस्त और ख़ुदग़रज़ सियास्तदान है उन से किसी ने कहा था कि तेलंगाना का चीफ़ मिनिस्टर दलित को बनाव‌ और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुस्लमान को बनाव‌ जब रियासत की तशकील अमल में आगई तो इक़तिदार की हवस बढ़ गई है जबकि तेलुगु देशम सरबरा

के सी आर मौकापरस्त और ख़ुदग़रज़ सियास्तदान है उन से किसी ने कहा था कि तेलंगाना का चीफ़ मिनिस्टर दलित को बनाव‌ और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुस्लमान को बनाव‌ जब रियासत की तशकील अमल में आगई तो इक़तिदार की हवस बढ़ गई है जबकि तेलुगु देशम सरबराह ने सब से पहले तेलंगाना की तशकील के सिलसिले में मकतूब मर्कज़ को दे दिया।

हम एलान करते हैंके अलाहिदा रियासत तेलंगाना का चीफ़ मसनसटर दलित को बनाएंगे। रियासत में तरक़्क़ी का एज़ाज़ सिर्फ़ तेलुगु देशम दौर-ए-हकूमत में तेलुगु देशम को हासिल है।

इन ख़्यालात का इज़हार रुकने पार्लियामेंट आदिलाबाद रमेश राथोड़ ने नुमाइंदा सियासत को दिए गए एक ख़ुसूसी इंटरव्यू किया। वाज़िह रहे कि रमेश राथोड़ निर्मल में एन चंद्राबाबू नायडू के चुनाव जलसे के सिलसिले में इंतेज़ामात का जायज़ा लेने निर्मल पहूंचे थे।

उन्होंने के सी आर को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि ये के सी आर तीन माह अपने फ़ार्म हाउज़ में आराम करते हैं और कुछ दिन के लिए बाहर आते हैं एसे क़ाइद से रियासत की तरक़्क़ी की क्या उम्मीद की जा सकती है।

राथोड़ ने कहा कि निर्मल जोनईर कॉलेज ग्रांऊड पर सरबराह तेलुगु देशम पार्टी एन चंद्राबाबू नायडू चुनाव जलसे से ख़िताब करेंगे। इस मौके पर मिर्ज़ा यक़ीन बैग बाबर उम्मीदवार के अलावा साबिक़ सदर ज़िला परिषद एन श्याम सुंदर भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT