Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तशकीले तेलंगाना में मज़ीद ताख़ीर ना करने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा

तशकीले तेलंगाना में मज़ीद ताख़ीर ना करने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने रियासत की तक़सीम के ज़रीए अलैहदा रियासत तेलंगाना की जल्द से जल्द तशकील अमल में लाने और तशकीले तेलंगाना रियासत में मज़ीद ताख़ीर ना करने का मर्कज़ी हुकूमत से पुरज़ोर मुतालिबा किया और दोबारा कुल जमाती इजलास क

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने रियासत की तक़सीम के ज़रीए अलैहदा रियासत तेलंगाना की जल्द से जल्द तशकील अमल में लाने और तशकीले तेलंगाना रियासत में मज़ीद ताख़ीर ना करने का मर्कज़ी हुकूमत से पुरज़ोर मुतालिबा किया और दोबारा कुल जमाती इजलास को गै़र ज़रूरी क़रार दिया। आज यहां अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए के केशव राव जेनरल सेक्रेट्री तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने ये बात कही और अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए फ़िलफ़ौर पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल पेश करने का पुरज़ोर मुतालिबा किया।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि बाशमोल हैदराबाद दस अज़ला पर मबनी अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए इक़दामात करने का ग्रुप ऑफ़ मिनिस्टर्स को पेशकर्दा अपनी रिपोर्ट में टी आर एस ने मुतालिबा किया है।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि दोनों इलाक़ों के लिए (दोनों रियास्तों के लिए) हैदराबाद आरिज़ी तौर पर मुशतर्का राजधानी रखने पर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती को हरगिज़ कोई एतराज़ नहीं होगा। ताहम मुक़र्ररा मुद्दत में राजधानी को सीमा आंध्र इलाक़ा में तबदील कर दिया जाना चाहीए।

केशव राव ने अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में लाने में की जा रही ताख़ीर पर अपनी शदीद नाराज़गी का इज़हार किया और अलैहदा रियासत की तशकील के लिए आजलाना इक़दामात करने का मर्कज़ी हुकूमत से पुरज़ोर मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT