Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / तशकील (गठन) तेलंगाना का अमल जल्द अज़ जल्द शुरू किया जाए

तशकील (गठन) तेलंगाना का अमल जल्द अज़ जल्द शुरू किया जाए

तेलंगाना पोलीटिक्ल जोइंट एक्शन कमेटी के एक वफ्द ने आज नई दिल्ली में मर्कज़ी वुज़रा सुशील कुमार शिंदे और ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की और अलहिदा तेलंगाना की तशकील (गठन) का अमल जल्द शुरू करने का मुतालिबा किया। सदर जे ए सी प्रोफ़

तेलंगाना पोलीटिक्ल जोइंट एक्शन कमेटी के एक वफ्द ने आज नई दिल्ली में मर्कज़ी वुज़रा सुशील कुमार शिंदे और ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की और अलहिदा तेलंगाना की तशकील (गठन) का अमल जल्द शुरू करने का मुतालिबा किया। सदर जे ए सी प्रोफ़ेसर कोदंडा राम की क़ियादत में देवी प्रसाद, श्री निवास गौड़, स्वामी गौड़, विट्ठल और दीगर (दुसरे) क़ाइदीन ने आंधरा प्रदेश उमूर के इंचार्ज ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात की और उन से ख़ाहिश की कि तेलंगाना तहरीक के दौरान मुलाज़मीन की जानिब से की गई आम हड़ताल के ख़ातमा के बाद हुकूमत ने जो वाअदे किए थे, उन पर अमल किया जाय।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना मसला (समस्या) पर मर्कज़ को जल्द कोई फ़ैसला करना चाहीए। बाद में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए जे ए सी क़ाइदीन ने बताया कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे से मुलाक़ात के दौरान उन्हों ने अपील की कि अलहिदा तेलंगाना के बारे में 30 सितंबर तक कोई फ़ैसला किया जाय, वर्ना जोइंट एक्शन कमेटी चलो हैदराबाद प्रोग्राम पर क़ायम रहेगी।

उन्हों ने कहा कि बैन-उल-अक़वामी (अंतर राष्ट्रिय) बायो डाईओर सिटी कान्फ़्रैंस के सबब चलो हैदराबाद प्रोग्राम की इजाज़त में रुकावट पैदा की जा रही है। उन्हों ने एहतिजाज की इजाज़त देने का मुतालिबा किया और कहा कि जे ए सी बहरसूरत (किसि भी हाल में) ये प्रोग्राम मुनाक़िद (आयोजित) करेगी बताया जाता है कि तेलंगाना के लिए मर्कज़ी हुकूमत ख़ुसूसी पैकेज मंज़ूर करने की तैय्यारी कर रही है। इस सिलसिले में अरकान-ए-पार्लियामेंट से मुशावरत की गई। जारीया (मौजूदा) माह के अवाख़िर तक तेलंगाना के लिए ख़ुसूसी पैकेज का ऐलान मुतवक़्क़े है।

TOPPOPULARRECENT