Thursday , October 19 2017
Home / India / तशद्दुद तर्क करने पर किसी भी तंज़ीम से बात चीत के लिए आमादगी

तशद्दुद तर्क करने पर किसी भी तंज़ीम से बात चीत के लिए आमादगी

श्रीनगर, 26 जून: (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने जम्मू-ओ-कश्मीर के दौरे के मौक़े पर किसी भी तंज़ीम से जो तशद्दुद की राह तर्क कर दे, बात चीत के लिए हुकूमत की आमादगी का इज़हार किया लेकिन उन्होंने वाज़िह किया कि रियासत में अदम इस्तेहकाम प

श्रीनगर, 26 जून: (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने जम्मू-ओ-कश्मीर के दौरे के मौक़े पर किसी भी तंज़ीम से जो तशद्दुद की राह तर्क कर दे, बात चीत के लिए हुकूमत की आमादगी का इज़हार किया लेकिन उन्होंने वाज़िह किया कि रियासत में अदम इस्तेहकाम पैदा करने अस्करीयत पसंदों की कोशिशों के आगे घुटने टेकने का सवाल ही पैदा नहीं होता।

वज़ीर-ए-आज़म मुंख़बा सहाफ़ीयों से मुख़्तसर तबादला ख़्याल के दौरान कहा कि वो शुरू से यही बात कहते आ रहे हैं कि जो भी तशद्दुद की राह तर्क करेगा हुकूमत उन से बात चीत के लिए तैयार है। वज़ीर-ए-आज़म से पूछा गया था कि क्या उन की हुकूमत अलहैदिगी पसंदों हुर्रियत कान्फ्रेंस और दीगर से बात चीत पर ग़ौर कर रही है।

मनमोहन सिंह के दौरा से एक दिन क़ब्ल श्रीनगर में दहशतगर्द हमला किया गया था जिस में 8 सिपाही हलाक हो गए । वज़ीर-ए-आज़म ने उसे एक इंतिहाई अफ़सोसनाक वाक़िया क़रार दिया। उन्हों ने कहा कि सारा मुल्क दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ मुत्तहिद है और इस लानत को कामयाब होने की इजाज़त नहीं दी जाएगी।

मनमोहन सिंह ने कहा कि में इन तमाम बहादुर सिपाहीयों को ख़िराज-ए-अक़ीदत अदा करना चाहता हूँ जिन्होंने दहशतगर्दों के ख़िलाफ़ लड़ते हुए अपनी जान निछावर की है। में ये वाज़िह कर देना चाहता हूँ कि सारा मुल्क दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ मुत्तहिद खड़ा है और उन (दहशतगर्दों) के नापाक मंसूबों को कामयाब होने की इजाज़त नहीं दी जाएगी।

तरक़्क़ी के लिए अमन-ओ-सलामती को बुनियादी शर्त क़रार देते हुए वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि मर्कज़ और हुकूमत जम्मू-ओ-कश्मीर इस रियासत में तेज़ रफ़्तार और यकसाँ तरक़्क़ी के लिए सूरत-ए-हाल को बेहतर बनाने की मुशतर्का कोशिश करेंगे। वज़ीर-ए-आज़म ने रियासत के लिए तरक़्क़ियाती पैकेज के किसी मंसूबे का इम्कान मुस्तरद कर दिया।

TOPPOPULARRECENT