Saturday , October 21 2017
Home / Khaas Khabar / तहज़ीब-ओ-फ़िर्कावाराना हम आहंगी से हैदराबाद की फ्हचान

तहज़ीब-ओ-फ़िर्कावाराना हम आहंगी से हैदराबाद की फ्हचान

हैदराबाद की तहज़ीब-ओ-तमद्दुन मुनफ़रद है और हैदराबाद दुनिया के नक़्शा में अपनी तहज़ीब-ओ-फ़िर्कावाराना हम आहंगी के सबब अलाहिदा फ्हचान रखता है।

हैदराबाद की तहज़ीब-ओ-तमद्दुन मुनफ़रद है और हैदराबाद दुनिया के नक़्शा में अपनी तहज़ीब-ओ-फ़िर्कावाराना हम आहंगी के सबब अलाहिदा फ्हचान रखता है।

सलमान बशीर हाई कमिशनर पाकिस्तान ने आज शाम एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ान के घर पर मुनाक़िदा इशाईया के मौके पर मेहमानों से मुलाक़ात के दौरान इन ख़्यालात का इज़हार किया।

उन्होंने हैदराबाद की मेहमान नवाज़ी और अवाम की मुहब्बत को मिसाली क़रार देते हुए कहा कि वो हिंदुस्तान और पाकसतान के दोस्ताना ताल्लुक़ात कि सलामती के लिए दुआ गो हैं।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ान के घर पर पाकिस्तानी हाई कमिशनर के एज़ाज़ में मुनाक़िदा इशाईया में आक़ा हुसैन नुरयान कौंसिल जनरल ईरान मुतयना हैदराबाद , मौलाना सयद शाह अली अकबर निज़ाम उद्दीन साबरी सज्जादा नशीन दरगाह हज़रत शाह ख़ामोश(RH) , सयद विक़ार उद्दीन कादरी एडीटर एन चीफ़ रहनमाए दक्कन , मुहम्मद अली शब्बीर रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल , इबराहीम बिन अबदुल्लाह मसक़ती नायब सदर तेलुगु देशम, मुहम्मद फ़ारूक़ हुसैन रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल सयद अज़ीज़ पाशाह साबिक़ रुकन पार्लीमैंट , महमूद अली रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल , किंग शक नाग रीसीडनट एडीटर टाइम्स आफ़ इंडिया , नवाब सयद हामिद कादरी इस्माइल सैफ उद्दीन तक़ी उद्दीन शजेह नवाब मीर अकबर अली ख़ान , ज़फ़र जावेद , मुहम्मद जाफ़र , फ़िरोज़ ख़ान, अली मसक़ती , उसमान बिन मुहम्मद अलहाजरी ,मीर अयूब अली ख़ान टाइम्स आफ़ इंडिया , उबीद अलरहमन कौंसिल ऑफीसर पाकिस्तानी सिफ़ारतख़ाना के अलावा शहर हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले मोअज़्ज़िज़ीन की बड़ी तादाद मौजूद थी।

इस मौके पर जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने पाकिस्तानी हाई कमिशनर सलमान बशीर को इदारा सियासत की ज़ेर इदारत शाय करदा हैदराबाद की तारीख़ पर मुश्तमिल तस्वीरी एलबम इमेजस आफ़ हैदराबाद बतौर तोहफ़ा पेश करते हुए हैदराबाद की तारीख़ से वाक़िफ़ करवाया।

इस मौके पर मेहमानों ने पाकिस्तानी हाई कमिशनर से मुलाक़ात के दौरान दोनों ममालिक के अवाम और हुकूमतों के दरमयान बेहतर ताल्लुक़ात के फ़रोग़ के लिए नेक तमनावें का इज़हार किया।

जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ां मैनेजिंग एडीटर सियासत और आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर सियासत ने मेहमानों का इस्तिक़बाल किया। इशाईया के दौरान पाकिस्तानी हाई कमिशनर ने हैदराबाद के मुताल्लिक़ और हैदराबाद की नुमाइंदा शख़्सयात के ताल्लुक़ से मालूमात हासिल कीं और ये इआदा किया कि वो दोनों ममालिक हिंदुस्तान-ओ-पाकिस्तान की हुकूमतों से बातचीत के ज़रीये हैदराबाद में वीज़ा सहूलतों के आग़ाज़ के लिए कोशिश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT