Saturday , September 23 2017
Home / India / तहफ़्फुज़ात के लिए हरियाणा में जाट बिरादरी का एजीटेशन

तहफ़्फुज़ात के लिए हरियाणा में जाट बिरादरी का एजीटेशन

चंद्रशेखर: हरियाणा में जाट क़ाइदीन ने अपनी बर्दारी को दीगर पसमांदा तबक़ात के कोटा के तहत तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए क़ानूनसाज़ी के बग़ैर एजेन्सीटेशन वापिस लेने से इनकार कर दिया है। इस दौरान एजीटेशन से बदतरीन मुतास्सिरा ज़िला रोहतक में इंटरनेट और मोबाईल एसएमएस ख़िदमात मुअत्तल कर दी गई हैं जहां जाट तबक़ा के शदीद एहतेजाज के नतीजे में रेल और रोड ट्रैफ़िक बुरी तरह मफ़लूज हो गई।

एहतेजाजियों ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर मनोहर लाल ख़तर उनके मुतालिबे की तकमील से पस-ओ-पेश कर रहे हैं क्योंकि ”उनका ताल्लुक़ इस बिरादरी से नहीं है’ ۔ इस दौरान रियासती हुकूमत ने इस तात्तुल को ख़त्म करने के लिए कुल जमाती इजलास तलब की है।

तहफ़्फुज़ात के लिए जाट तबक़े के एजीटेशन के सबब हरियाणा के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में आम ज़िंदगी बुरी तरह मुतास्सिर हुई। रोहतक , जिन्द , भिवानी , सोनिपत और हिसार के बिशमोल रियासत के कई इलाक़ों में पेट्रोल , डीज़ल , पकवान गैस , तर्कारीयों और दूध जैसी ज़रूरी अश्याय की सरबराही मुतास्सिर हुई।

रोहतक में ज़िला हुक्काम ने इंटरनेट और एसएमएस मोबाईल ख़िदमात को ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए मुअत्तल कर दिया है। माशी तौर पर पसमांदा तबक़ात के लिए तहफ़्फुज़ात के कोटा में इज़ाफे से मुताल्लिक़ चीफ़ मिनिस्टर ख़तर की पेशकश को मुस्तरद करते हुए एहतेजाजियों ने पानीपत की कई सड़कों पर ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त को रोक दिया जिसके नतीजे में उत्तर प्रदेश के लिए ट्रैफ़िक की नक़ल-ओ-हरकत मफ़लूज हो गई।

हरियाणा रोडवेज़ ने जाट एजीटेशन के पेश-ए-नज़र कई मुतास्सिरा मुक़ामात में बस ख़िदमात को बंद कर दिया। ज़िला रोहतक में इमतिनाई अहकाम नाफ़िज़ कर दिए गए हैं। जाट आरक्षण संघर्ष समीती के क़ौमी सदर पशुपाल मुल्क ने चीफ़ मिनिस्टर मनोहर लाल ख़तर पर ज़ात पात पर मबनी ज़हनीयत रखने का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि बीजेपी हुकूमत की तरफ़ से जाट बिरादरी को तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए क़ानूनसाज़ी किए जाने तक एहतेजाज जारी रहेगा|

TOPPOPULARRECENT