Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / ताजिर के नौजवान लड़के का अग़वा और क़त्ल की सनसनीखेज़ वारदात

ताजिर के नौजवान लड़के का अग़वा और क़त्ल की सनसनीखेज़ वारदात

हैदराबाद 18 मार्च: करोड़ों रुपये तावान का मुतालिबा करते हुए एक ताजिर के 15 साला लड़के का अग़वा और फिर क़त्ल का एक सनसनीखेज़ वाक़िया शहर में पेश आया। अस्कर अप और प्लास्टिक के ताजिर राजकुमार का लड़का अभए मोड्डानी शाम 4:30 बजे अपने मकान वाक़्ये श्री कॉलोनी शाह इनायतगंज से इडली लाने की ग़रज़ से महालक्ष्मी टिफिन सेंटर ज्ञान बाग़ कॉलोनी सीतारामपेट गया हुआ था।

मकान को आने में ताख़ीर के सबब अभए की माँ अनुराधा ने अपने बेटे से फ़ोन करते हुए ताख़ीर की वजह दरयाफ़त की जिस पर अभए ने बताया कि वो अंदरून 5 मिनट मकान पहुंच रहा है लेकिन एक घंटा गुज़र जाने के बावजूद भी घर वापिस ना लौटने पर इस की माँ ने दुबारा फ़ोन किया तो फ़ोन स्विच आफ़ था। रात 7:30 बजे राजकुमार और अनुराधा ने शाह इनायतगंज पुलिस स्टेशन से अपने बेटे की गुमशुदगी की शिकायत दर्ज करवाई जिसके नतीजे में पुलिस ने गुमशुदगी के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए लड़के की तलाश शुरू की।

इसी दौरान 10 बजकर 5 मिनट पर राजकुमार को एक नामालूम मोबाईल नंबर 7842276480 से काल मौसूल हुआ और बात करने वाले आदमी ने ख़ुद को अग़वा कनुंदा होने का दावा करते हुए अभए मोड्डानी की रिहाई के लिए 10 करोड़ रुपये तावान का मुतालिबा किया
लेकिन राजकुमार ने इस भारी रक़म अदा करने से माज़ूरी ज़ाहिर करते हुए कहा कि मेरे पास सिर्फ 3 लाख रुपये नक़द रक़म मौजूद है और 20 तोले तिलाई जे़वरात हैं जिस पर अग़वा कनुंदा ने राजकुमार को 5 करोड़ रुपये की रक़म इलाके सिकंदराबाद में फ़ौरी पहूँचाने के लिए कहा।

मग़्विया लड़के के वालिद ने शाह इनायतगंज पुलिस को अग़वा कनुंदा की तरफ से फ़ोन किए जाने और तावान के मुतालिबे से वाक़िफ़ किराया। पुलिस ने गुमशुदगी के मुक़द्दमा को अग़वा के मुक़द्दमा में तबदील करते हुए 4 ख़ुसूसी टीमें तशकील दी। पुलिस ने अग़वा कननदों के मोबाईल फ़ोन नंबर की मदद से उनकी ज़िला नलगेंडा में मौजूदगी का पता चलाया। इसी दौरान रात 11:30 बजे नॉर्थ ज़ोन पुलिस को एक इत्तेला मौसूल हुई कि सिकंदराबाद रेलवे स्टेशन के क़रीब अल्फ़ा होटल के रूबरू सोनी टीवी सेट के कार्टून में एक नौजवान की लाश मौजूद है जिसके हाथ और पैर बाँधे हुए हैं और नाक के नथुने भी बंद कर दिए गए हैं।

पुलिस ने मक़्तूल नौजवान की शिनाख़्त अभए मोड्डानी की हैसियत से की और इस बात की इत्तेला मिलने पर डिप्टी कमिशनरान पुलिस वेस्ट ज़ोन वेंकटेश्वर राव‌ और नॉर्थ ज़ोन प्रकाश रेड्डी लाश के मुक़ाम पर पहुंच गए और सुराग़ रसानी दस्ते (क्लोज़ टीम) को फ़ौरन तलब किया। लाश को बग़रज़ पोस्टमार्टम दवाख़ाना उस्मानिया मुंतक़िल किया और शाह इनायतगंज पुलिस स्टेशन के अग़वा से मुताल्लिक़ एफ़ आई आर में क़त्ल की दफ़ा शामिल करते हुए एक मुक़द्दमा भी दर्ज कर लिया। पुलिस ने अभए के क़त्ल के बाद ज्ञानबाग़ कॉलोनी सीतारामपेट में मौजूद सी सीटी वी कैमरों के फूटेजस हासिल किए जिसमें पुलिस को हैरत-अंगेज़ वीडीयोज़ बरामद हुए। इन फूटेजस में मक़्तूल नौजवान को नामालूम शख़्स के हमराह एकटीवा (गहरे नीले रंग) पर जाते हुए देखा गया। पुलिस ने अपनी तहक़ीक़ात में तेज़ी पैदा करते हुए शवाहिद इकट्ठा करना शुरू कर दिया और अग़वा कनुंदा के मोबाईल काल हिस्ट्री का जायज़ा लिया जा रहा है। इस ज़िमन में कमिशनर पुलिस हैदराबाद एम महेंद्र रेड्डी ने अभए के अग़वा और क़त्ल में शामिल नामालूम शख़्स जिसे एकटीवा गाड़ी पर देखा गया है, की शिनाख़्त में मदद के लिए अवाम से अपील की है और एक लाख रुपये नक़द रक़म का भी एलान किया है।

उन्होंने बताया कि मग़्विया नौजवान किसी जानने वाले शख़्स के साथ जा रहा था। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि नौजवान का क़त्ल इंतेक़ामी कार्रवाई का नतीजा है और राजकुमार के बाज़ मुलाज़मीन पर शुबा ज़ाहिर करते हुए कमिशनर टास्क फ़ोर्स ने 3 मुश्तबा लोगें को विजयवाड़ा से हिरासत में ले लिया है और 2 की तलाश जारी है।

TOPPOPULARRECENT