Tuesday , October 17 2017
Home / AP/Telangana / ताजिर के बेटे का अग़वा और क़त्ल में शामिल मुल्ज़िम की शिनाख़्त

ताजिर के बेटे का अग़वा और क़त्ल में शामिल मुल्ज़िम की शिनाख़्त

हैदराबाद 19 मार्च: शाह इनायतगंज से अग़वा करने के बाद 15 साला अभए को क़त्ल कर देने वाले अग़वा कनुंदा की पुलिस ने शिनाख़्त करली है। बावसूक़ ज़राए ने बताया कि पुलिस ने सी सीटी वी रिकार्डिंग की मदद से हासिल की गई तसावीर की बुनियाद पर ख़ाती की शिनाख़्त मशरिक़ी गोदावरी के साई की हैसियत से की है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि अभए का अग़वा और क़त्ल का ताल्लुक़ हवाला के कारोबार से जड़े हुए रूपियों का भी हो सकता है। अग़वा कननदों ने साई का इस्तेमाल किया है और अभए के क़रीबी रिश्तेदार की तरफ से हवाले के कारोबार से जड़े होने पर बड़े पैमाने पर अग़वा के बाद तावान का मन्सूबा तैयार किया गया था। कमिशनर टास्क फ़ोर्स ने ख़ातियों को राजमुंदरी में हिरासत में ले लिया है और उन्हें तफ़तीश के लिए शहर मुंतक़िल किया जा रहा है।

पुलिस की इबतेदाई तहक़ीक़ात से ये पता लगा है कि साई ने अभए का अग़वा करने के बाद कुछ ही देर में इस का गला घूँट का क़त्ल कर दिया लेकिन पुलिस की चंगुल से बचने और शहर से राह-ए-फ़रार इख़तियार करने के लिए ख़ाती मक़्तूल लड़के के बाप राजकुमार से मुसलसिल फ़ोन पर तावान का मुतालिबा करते रहे ताकि उसे फ़ोन पर मसरूफ़ रखा जा सके। पुलिस तहक़ीक़ात में ये भी पता लगा है कि साई अपने तीन साथीयों की मदद से एक घिनौने जुर्म का इर्तिकाब किया है।

पुलिस ने लड़के को अग़वा करने में इस्तेमाल की गई गाड़ी को आग़ापूरा इलाके से ज़बत कर लिया है। ज़राए ने बताया कि साई का ताल्लुक़ मशरिक़ी गोदावरी से है और वो आंध् प्रदेश के एल्विरो मुक़ाम से ताल्लुक़ रखता है और रोज़गार की तलाश में वो शहर मुंतक़िल हुआ था। साई ने हैदराबाद में क़ियाम के दौरान वो ओम कॉलोनी में कई नौजवानों से दोस्ती की और वो उनके साथ क्रिकेट भी खेला करता था।

साई ने ये पता लगाया था कि अभए का बाप राजकुमार का बड़े पैमाने पर प्लास्टिक और स्क्रैप का कारोबार है और इस को अग़वा करने से उसे माक़ूल रुपय हासिल हो सकते हैं। साई ने अग़वा और क़त्ल से दस दिन पहले दुबारा शहर मुंतक़िल हुआ था और अपने तीनों साथीयों की मदद से अभए की नक़ल-ओ-हरकत पर नज़र रखा हुआ था और वो अभए के स्कूल का भी पता लगा लिया था।

TOPPOPULARRECENT