Monday , October 23 2017
Home / Islami Duniya / तारीख़ी मस्जिद समोयल फ़ौजी चौकी में तब्दील, छत पर कंट्रोल टावर नसब

तारीख़ी मस्जिद समोयल फ़ौजी चौकी में तब्दील, छत पर कंट्रोल टावर नसब

इसराईली फ़ौज ने फ़लस्तीन के तारीख़ी शहर मक़बूज़ा बैतुल-मुक़द्दस के शुमाल में जलील-उल-क़दर पैग़ंबर समोयल अलैहि अस्सलाम के नाम से मौसूम क़स्बे समोयल में उन्ही के नाम से तामीर की गईतारीख़ी जामिे मस्जिद समोयल को एक फ़ौजी चौकी में तब

इसराईली फ़ौज ने फ़लस्तीन के तारीख़ी शहर मक़बूज़ा बैतुल-मुक़द्दस के शुमाल में जलील-उल-क़दर पैग़ंबर समोयल अलैहि अस्सलाम के नाम से मौसूम क़स्बे समोयल में उन्ही के नाम से तामीर की गईतारीख़ी जामिे मस्जिद समोयल को एक फ़ौजी चौकी में तबदील कर दिया है।

इसराईली फ़ौजीयों ने मस्जिद की छत पर मोर्चे बनाने के बाद एक कंट्रोल टावर भी नसब किया है जबकि मस्जिद में नसब एक तारीख़ी क़ीमती पत्थर चोरी करने के बाद मस्जिद के हाल को फ़ौजी मक़ासिद के लिए इस्तेमाल करना शुरू कर दिया है।

फ़लस्तीन में इस्लामी तारीख़ीविरसे और मसाजिद के तहफ़्फ़ुज़ के लिए सरगर्म तंज़ीम अल-अक़सा फ़ाउंडेशन और इस्लामी औक़ाफ़की जानिब से जारी एक बयान में बताया गया है कि सहयोनी फ़ौजीयों ने कई हफ़्तों से शुमाली बैतुल-मुक़द्दस की तारीख़ी मस्जिद समोयल पर क़बज़ा क्या हुआ है।

मकामी अफराद के मुताबिक, अहलेमुहल्ला के पास मुतबादिल मस्जिद भी नहीं है और सहयोनी फ़ौजी उनहीं मस्जिद समोयल में नमाज़ की अदायगी की इजाज़त नहीं दे रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT