Monday , August 21 2017
Home / Khaas Khabar / तालाबकट्टा हुदा बेगम का क़ातिल दस्तगीर गिरफ़्तार

तालाबकट्टा हुदा बेगम का क़ातिल दस्तगीर गिरफ़्तार

हैदराबाद 22 अगस्त: भवानीनगर तालाबकटटा की कमउमर लड़की हुदा बेगम उर्फ़ नौशीन के बहीमाना क़त्ल में शामिल् क़ातिल दस्तगीर की गिरफ़्तारी का पुलिस ने एलान कर दिया और उसे मीडीया के रूबरू पेश किया गया।

कमिशनर पुलिस हैदराबाद एम महेंद्र रेड्डी ने पुरानीहवेली कमिशनर ऑफ़िस में मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए बताया कि दस्तगीर ने लड़की को बुरे इरादों से अपना निशाना बनाने के लिए मौके की तलाश में था। 11 अगस्त की शाम हुदा बेगम अपने मकान से गोश्त ख़रीदने के लिए रवाना हुई थी और दस्तगीर ने लड़की को तन्हा देखकर उसे लुभाते हुए धोके से इसी इलाके में वाक़्ये ज़र-ए-तामीर इमारत में ले गया जहां पर वो उसे अपनी हवस का निशाना बनाने की कोशिश की।

लड़की ने मदद के लिए चीख़-ओ-पुकार की और अपनी घिनावनी हरकत का पर्दा फ़ाश होने के ख़ौफ़ से दस्तगीर ने लड़की को स्कार्फ़ से गला घूँट कर क़त्ल कर दिया और बादअज़ां लाश को सम्प में फेंक दिया। दो दिन बाद लड़की की लाश पुलिस को बरामद हुई। महेंद्र रेड्डी ने बताया कि दस्तगीर ने क़त्ल के दिन गोलीपूरा में वाक़्ये माता वाइनस (शराब की दुकान) पर शराबनोशी के बाद वो तालाबकट्टा वापिस लौट कर लड़की की तलाश में था।

कमिशनर पुलिस ने बताया कि 11 अगस्त को हुदा बेगम अचानक लापता होने के सबब भवानीनगर पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज कर के तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया था और इलाके में नसब किए गए सी सीटी वी कैमरे के फुटेज और दुसरे शवाहिद की मदद से दस्तगीर के शामिल् होने का पता लगाकर उसकी तलाश शुरू कर दी।

उन्होंने बताया कि क़त्ल के दूसरे दिन दस्तगीर लड़की की तदफ़ीन में शामिल था ताके वो शुबा के दायरे से बाहर रहे लेकिन वो अचानक लापता हो गया और पुलिस ने शुबा की बुनियाद पर इस की तलाश शुरू कर दी थी।

कमिशनर पुलिस ने ये बताया कि पुलिस इस केस में जल्द अज़ जल्द चार्ज शीट दाख़िल करने की हर मुम्किन कोशिश करेगी ताके फास्टट्रैक कोर्ट में क़ातिल को सख़्त से सख़्त सज़ा मिल सके।

TOPPOPULARRECENT