Monday , September 25 2017
Home / Islami Duniya / तालिबान का ख़ुदकुश हमला, 10 हलाक

तालिबान का ख़ुदकुश हमला, 10 हलाक

अफ़्गान दारुल हुकूमत काबुल में पुलिस के एक हेडक्वार्टर के दरवाज़े पर होने वाले एक ख़ुदकुश बम हमले के नतीजे में कम अज़ कम 10 अफ़राद हलाक हो गए हैं। जर्मन ख़बररसां इदारे डी पी ए ने अफ़्ग़ानिस्तान के डिप्टी वज़ीरे दाख़िला मुहम्मद अय्यूब सालंगी के हवाले से बताया है कि इस ख़ुदकुश धमाके के नतीजे में 20 दीगर अफ़राद ज़ख़्मी भी हैं।

ये हमला एक ऐसे वक़्त पर हुआ है, जब अफ़्ग़ानिस्तान में क़ियामे अमन के लिए बैनुल अक़वामी मुज़ाकरात के तीसरे राउंड में चंद ही दिन बाक़ी हैं। अफ़्ग़ानिस्तान, पाकिस्तान, चीन और अमरीका के नुमाइंदे अफ़्ग़ानिस्तान में क़ियाम अमन के लिए तालिबान के साथ मुज़ाकरात के हवाले से एक रोड मैप की तैयारी की कोशिशों में हैं।

इन मुज़ाकरात का तीसरा राउंड छः फरवरी को इस्लामाबाद में होना है। अफ़्ग़ान वज़ारते दाख़िला के तर्जुमान नजीब दानिश के मुताबिक़ ख़ुदकुश हमला आवर ने नैशनल सिवल आर्डर पुलिस फ़ोर्स के हैडक्वार्टर्स के दरवाज़े पर ख़ुद को धमाके से उड़ा लिया।

मुल्की वज़ारते दाख़िला की जानिब से क़ब्लअज़ीं बताया गया था कि ये एक ख़ुदकुश कार बम धमाका था ताहम बाद में कहा गया कि हमला आवर पैदल ही वहां पहुंचा और बीस के अंदर जाने के मुंतज़िर लोगों के दरमयान ख़ुद को धमाके से उड़ा लिया।

TOPPOPULARRECENT