Friday , October 20 2017
Home / Crime / तालिबा की इजतिमाई इस्मत रेज़ि यूनीवर्सिटी में कशीदगी

तालिबा की इजतिमाई इस्मत रेज़ि यूनीवर्सिटी में कशीदगी

इंग्लिश ऐंड फ़ौरन लैंग्वेजस यूनीवर्सिटी (एफ़लो) की तालिबा की इजतिमाई इस्मत रेज़ि के बाद यूनीवर्सिटी में हालात कशीदा होगए । बताया जाता है कि 23 साला तालिबा कल रात यूनीवर्सिटी हॉस्टल में मुनाक़िदा पार्टी में शिरकत की जहां उसे मुबय्यना

इंग्लिश ऐंड फ़ौरन लैंग्वेजस यूनीवर्सिटी (एफ़लो) की तालिबा की इजतिमाई इस्मत रेज़ि के बाद यूनीवर्सिटी में हालात कशीदा होगए । बताया जाता है कि 23 साला तालिबा कल रात यूनीवर्सिटी हॉस्टल में मुनाक़िदा पार्टी में शिरकत की जहां उसे मुबय्यना तौर पर नशा करने के लिए मजबूर किया गया और दो साथी तालिब-ए-इलमों ने हालते नशे में उस की इस्मत रेज़ि की।

इन्सपेक्टर उस्मानिया यूनीवर्सिटी पुलिस स्टेशन अशोक रेड्डी ने बताया तालिबा की शिकायत पर फ़ौरी कार्रवाई करते हुए दो मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार करलिया गया।

उन्होंने बताया कि 21 साला सोला समुद्रम जिस का ताल्लुक़ हिंदूपुर से है और वो एमसी जय साल अव्वल का तालिब-ए-इलम है , वहां के साबिक़ तालिब-ए-इलम 24 साला राज सिम्हा के हमराह यूनीवर्सिटी तालिबा की इस्मत रेज़ि की।

तालिबा ने सुबह इस वाक़िये के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज करवाई जिस में ये बताया गया कि नशे की हालत का फ़ायदा उठाते हुए मुल्ज़िमीन इस्मत रेज़ि की। पुलिस ने तालिबा का बयान क़लम बयान करने के बाद उसे तिब्बी मुआइना के लिए मेटरनेटी हस्पताल मुंतक़िल क्या। इस वाक़िये की पता चलने पर यूनीवर्सिटी के दुसरे तालिबात ने मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT