Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तालीमी तहफ़्फुज़ात के लिए आली सतही कमेटी की तशकील का खैरमक़दम

तालीमी तहफ़्फुज़ात के लिए आली सतही कमेटी की तशकील का खैरमक़दम

हैदराबाद ०४ मई (सियासत न्यूज़) कांग्रेस की तलबा तंज़ीम आंधरा प्रदेश एन एसयू आई के रियास्ती जनरल सैक्रेटरी मिस्टर आमिर जावेद ने हुकूमत की जानिब से ख़ानगी और इमदादी तालीमी इदारों में ग़रीब-ओ-पसमांदा तबक़ात को 25 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ

हैदराबाद ०४ मई (सियासत न्यूज़) कांग्रेस की तलबा तंज़ीम आंधरा प्रदेश एन एसयू आई के रियास्ती जनरल सैक्रेटरी मिस्टर आमिर जावेद ने हुकूमत की जानिब से ख़ानगी और इमदादी तालीमी इदारों में ग़रीब-ओ-पसमांदा तबक़ात को 25 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के लिए रहनुमा या ना उसूल तैय्यार करने के लिए आठ रुकनी आली सतही कमेटी की तशकील का ख़ैर मुक़द्दम किया और कमेटी से अपने मुक़र्ररा वक़्त पर हुकूमत को रिपोर्ट पेश करने की ख़ाहिश की ही, ताकि नए तालीमी साल के आग़ाज़ से इस पर अमल आवरी मुम्किन होसकी। उन्हों ने कहा कि हक़ तालीम के तहत प्राईवेट-ओ-एडेड तालीमी इदारों में ग़रीब-ओ-पसमांदा तबक़ात के तलबा को 25 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का फ़ैसला किया गया है, जिस की सुप्रीम कोर्ट ने भी ताईद की है।

चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की ख़ुसूसी दिलचस्पी के बाद रियास्ती हुकूमत ने जी ओ 220 जारी करते हुए डायरैक्टर स्कूल एज्यूकेशन मिस्टर शिव शंकर की क़ियादत में आठ रुकनी आली सतही कमेटी तशकील दी है और कमेटी को 15 मई तक ख़ानगी-ओ-इमदादी स्कूलस की फ़हरिस्त और ग़रीब-ओ-पसमांदा तबक़ात के तलबा को 25 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी केलिए रहनुमा या ना उसूल तैय्यार करते हुए रिपोर्ट पेश करने की हिदायत दी है।

उन्हों ने कहा कि ग़रीब-ओ-पसमांदा तबक़ात में कई ज़हीन और मुसाबक़त का जज़बा रखने वाले तलबा हैं, ताहम उन की मआशी हालत कमज़ोर होने की वजह से वो अपनी सलाहीयतों को उभारने में पूरी तरह कामयाब नहीं हो रहे हैं। हक़ तालीम उन के रोशन मुस्तक़बिल साबित होगा। आली सतही कमेटी की रिपोर्ट जैसे ही हुकूमत को दस्तयाब होगी, इस पर अमल आवरी के लिए कांग्रेस की तलबा तंज़ीम भी रियासत भर में शऊर बेदारी मुहिम शुरू करेगी।

TOPPOPULARRECENT