Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / तालीम-ए-निस्वाँ केलिए नुमाइश सोसाइटी की काबिले क़द्र ख़िदमात

तालीम-ए-निस्वाँ केलिए नुमाइश सोसाइटी की काबिले क़द्र ख़िदमात

हैदराबाद। 2 जनवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज 72 वीं कुल हिंद सनअती नुमाइश का इफ़्तिताह किया। इस मौक़ा पर नुमाइश मैदान में मुनाक़िदा तक़रीब को मुख़ातब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रियास्ती हुकूमत

हैदराबाद। 2 जनवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज 72 वीं कुल हिंद सनअती नुमाइश का इफ़्तिताह किया। इस मौक़ा पर नुमाइश मैदान में मुनाक़िदा तक़रीब को मुख़ातब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रियास्ती हुकूमत की जानिब से नुमाइश सोसाइटी को हर तरह का मुम्किना तआवुन पेश किया जाएगा।

इस मौक़ा पर सदर नुमाइश सोसाइटी-ओ-रियास्ती वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी और रियास्ती वज़ीर समाजी फ़लाह-ओ-बहबूद पी सत्य ना रायना मौजूद थे। चीफ़ मिनिस्टर ने नुमाइश के ताल्लुक़ से अपने ख़्यालात का इज़हार किया। उन्हों ने अवाम को नए साल के साथ ही नुमाइश देखने आते हैं और लोग दूर दराज़ से ख़ास कर नुमाइश का मुशाहिदा करने केलिए हैदराबाद आते हैं।

उन्हों ने नुमाइश सोसाइटी के मुंतज़मीन से ख़ाहिश की कि वो फ़ायर सेफ़्टी का ख़ास ख़्याल रखें, क्योंकि रोज़ाना हज़ारों की तादाद में लोग यहां आते हैं। उन्हों ने नुमाइश सोसाइटी की जानिब से जारी तालीमी ख़िदमात की सताइश की और कहा कि मौजूदा दौर में जबकि क़ानून हक़ तालीम लाया गया ताहम नुमाइश सोसाइटी गुज़श्ता कई बरसों से ये काम अंजाम दे रही है।

उन्हों ने कहा कि ये जान कर काफ़ी मुसर्रत हुई कि नुमाइश सोसाइटी की जानिब से 19 तालीमीइदारा जात के तेहत 30 हज़ार तलबा तालीम हासिल कररहे हैं। उन्हों ने ख़ासकर तालीम-ए-निस्वाँ की जानिब तवज्जा मबज़ूल करते हुए कहा कि नुमाइश सोसाइटी ने आज से 40 साल क़बिल तालीम-ए-निस्वाँ केलिए कमला नेहरू पॉलीटेक्निक कॉलिज का क़ियाम अमल में लाया, लेकिन आज हम तालीम-ए-निस्वाँ की तरफ़ त वज्जा दिला रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत एक लाख 16 हज़ार रोज़गार के मवाक़े फ़राहम कररही है जबकि हुकूमत की जानिब से 25 लाख तलबा को स्कालरशिपस दी जा रही है।सरकारी मुलाज़मत के इलावा ख़ानगी शोबों में भी तलबा कोमुख़्तलिफ़ फ़न तालीम की तर्बीयत दी जा रही है। के जाना रेड्डी सदर नुमाइश सोसाइटी-ओ-रियास्ती वज़ीर पंचायत राज ने ख़ौरमक़दम करते हुए कहा कि नुमाइश सोसाइटी जो पिछले कई साल से तालीमी ख़िदमात अंजाम दे रही है और इस नुमाइश को बैन-उल-अक़वामी तर्ज़ पर मुनाक़िद करने का मंसूबा है।

नुमाइश का आग़ाज़ 100 स्टालस के साथ हुआ था लेकिन आज तक़रीबन ढाई हज़ार स्टालस क़ायम किए गए हैं।

उन्हों ने कहा कि इस साल दो PTZ कैमरे नुमाइश में अवाम की आमद के मुनाज़िर रास्त इंटरनैट पर पेश करेंगे । दुनिया के किसी भी गोशे में मौजूद कोई भी शख़्स इंटरनैट पर नुमाइश का मंज़रदेख सकता है। अवाम की हिफ़ाज़त केलिए मूसिर स्कियोरटी इंतिज़ामात किए गए हैं। डाक्टर वि रमन राव नायब सदर नुमाइश सोसाइटी ने इख़तताम पर शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT