Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तालीम के ज़रीया मुस्तक़बिल को ताबनाक बनाने पर ज़ोर

तालीम के ज़रीया मुस्तक़बिल को ताबनाक बनाने पर ज़ोर

हैदराबाद 09 अप्रैल (सियासत न्यूज़) सी ऐम आर कैंपस में तलबा-ए- सालाना तक़रीब के जश्न से भरपूर लुतफ़ अंदोज़ हुई। कॉलिज कैंपस में यौम सालाना तक़रीब पर शहि नशीन पर मौजूद असातिज़ा बिरादरी और फ़िल्मी शख्सियतें भी ख़ीरा करदेने वाले मुज़ा

हैदराबाद 09 अप्रैल (सियासत न्यूज़) सी ऐम आर कैंपस में तलबा-ए- सालाना तक़रीब के जश्न से भरपूर लुतफ़ अंदोज़ हुई। कॉलिज कैंपस में यौम सालाना तक़रीब पर शहि नशीन पर मौजूद असातिज़ा बिरादरी और फ़िल्मी शख्सियतें भी ख़ीरा करदेने वाले मुज़ाहिरों से महज़ूज़ हुई।

परनसपाल डाक्टर ऐम रामा लंगा रेड्डी ने इस मौक़ा पर सालाना रिपोर्ट पेश की और बताया कि किस तरह कॉलिज अपने आग़ाज़ से मुख़्तलिफ़ अंदाज़ में तलबा-ए-की जरूरतों की तकमील करता आरहा ही।

उन्हों ने जारीया तालीमी साल 2012-13 के दौरान रौनुमा जदीद तबदीलीयों से भी आगाह किया। इस मौक़ा पर सदर नशीन मिस्टर सी ऐच मिला रेड्डी ने तलबा-ए-से ख़िताब करते हुए उन पर ज़ोर दिया कि अपनी तालीम और मुस्तक़बिल पर तवज्जा मर्कूज़ करें। सैक्रेटरी-ओ-करसपानडनट सी ऐम आर ग्रुप आफ़ इंस्टी टयूशंस मिस्टर सी ऐच गोपाल रेड्डी ने ज़िंदगी में डिसिप्लिन की इफ़ादीयत पर रोशनी डाली।

उन्हों ने वालदैन को बताया कि कैसे 2013 में कामयाब होने वाले साल आख़िर के तलबा के लिए रोज़गार के 450 पेशकश आई हैं। मेहमान ख़ुसूसी डाक्टर जी के विश्वानाथ, डायरैक्टर एकेडेमिक ऐंड प्लानिंग, एज़ाज़ी मेहमान मिस्टर अकोला सिरीधर, नायब सदर यूनाइटेड हीलत ग्रुप ने अपनी तक़ारीर से सामईन मुतास्सिर किया।

इस मौक़ा पर तालीम और स्पोर्टस में नुमायां मुज़ाहरा करने वालों में इनामात भी तक़सीम किए गई।

TOPPOPULARRECENT