Wednesday , October 18 2017
Home / India / ताहिर उल-क़ादरी पाकिस्तान से रवाना अपोज़िशन का हुकूमत से मामलत का दावे

ताहिर उल-क़ादरी पाकिस्तान से रवाना अपोज़िशन का हुकूमत से मामलत का दावे

पाकिस्तानी दार-उल-हकूमत में अपने ज़ाइद अज़ दो माह तवील मुख़ालिफ़ हुकूमत एहतेजाज का यकायक इख़तेताम करने के बाद शोला बयान आलम दीन ताहिर उल-क़ादरी इस मुल्क से रवाना होगए, जिस पर ये क़ियास आराई शुरू होगई कि उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ

पाकिस्तानी दार-उल-हकूमत में अपने ज़ाइद अज़ दो माह तवील मुख़ालिफ़ हुकूमत एहतेजाज का यकायक इख़तेताम करने के बाद शोला बयान आलम दीन ताहिर उल-क़ादरी इस मुल्क से रवाना होगए, जिस पर ये क़ियास आराई शुरू होगई कि उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ के साथ कोई मलत करली है।

अपने बैरूनी सफ़र से क़ब्ल पाकिस्तान अवामी तहरीक के सरबराह ने कहा कि मुख़्तलिफ़ ममालिक को उनके दौरे का मक़्सद उन की पार्टी को मुनज़्ज़म करना और इस के लिए फंड्स इकट्ठा करना है। जीव न्यूज़ ने कहा कि कनाडा नशीन अल्लामा ने कहा कि तहरीक के धरना ने वर्कर्स और आम लोगों में सियासी बेदारी पैदा की और उनके सफ़र के बाद क़ौमी सियासत में तब्दीली आएगी।

अल्लामा कादरी जो मुल्क से कल रवाना हुए, उन्होंने कहा कि वो 17 नवंबर को पाकिस्तान वापिस होंगे। ताहम अपोज़िशन पाकिस्तान पीपल्ज़ पार्टी का इल्ज़ाम है कि अल्लामा ने अपना धरना ख़त्म कर दिया और शरीफ़ बिरादरान के साथ मामलत के बाद मुल्क छोड़ गए।

TOPPOPULARRECENT