Wednesday , October 18 2017
Home / World / तिजारती रवाबित :पाकिस्तान से भी मुसबत इक़दामात की अपील

तिजारती रवाबित :पाकिस्तान से भी मुसबत इक़दामात की अपील

हिंदूस्तान ने पाकिस्तान के साथ तिजारत में बेहतरी लाने के लिए इक़दामात शुरू कर दिए हैं और अब उसे इन इक़दामात को तिजारती रवाबित बेहतर बनाने केलिए इस्तिमाल करने होंगे , वज़ीर तिजारत आनंद शर्मा ने आज ये बात कही जबकि एक रोज़ क़बल ही ई

हिंदूस्तान ने पाकिस्तान के साथ तिजारत में बेहतरी लाने के लिए इक़दामात शुरू कर दिए हैं और अब उसे इन इक़दामात को तिजारती रवाबित बेहतर बनाने केलिए इस्तिमाल करने होंगे , वज़ीर तिजारत आनंद शर्मा ने आज ये बात कही जबकि एक रोज़ क़बल ही ईस्लामाबाद नई दिल्ली को निहायत पसंदीदा क़ौम का दर्जा अता करने में हाइल रुकावटों को दूर करने में नाकाम होगया ।

शर्मा ने अपने पाकिस्तानी हम मंसब मख़दूम अमीन फहीम के साथ बात चीत केलिए ईस्लामाबाद में अपनी आमद पर अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि अमन और तरक़्क़ी पर यक़ीन रखने वाली कुव्वतों को मज़बूत किया जाएगा जिस के नतीजे में ही दोनों मुल्कों के दरमियान तिजारती ताल्लुक़ात में बेहतरी आएगी ।

उन्हों ने कहा हम ने दिल्ली में इस बारे में तबादला-ए-ख़्याल किया कि हम किस तरह मआशी रिश्ते को बेहतर बना सकते हेंावर फैसला किया कि क्या इक़दामात करने की ज़रूरत है । हम ने जो कुछ कहा था वो हम ने किया और आइन्दा करेंगे । हमें उम्मीद है कि पाकिस्तान भी उसे इक़दामात करेगा ताकि हम बाहमी रिश्ते को आगे बढ़ा सकें। शर्मा ने कहा कि हिंदूस्तान बाहमी तिजारत के मरबूत तमाम मसाइल पर बात चीत केलिए आमादा है ।

हिंदूस्तान को निहायत पसंदीदा क़ौम का दर्जा देने से मुतअल्लिक़ पाकिस्तान के मंसूबों पर एक सवाल के जवाब में हिंदूस्तानी वज़ीरने कहा कि ये सिस्टम आलमी तिजारत तंज़ीम का हिस्सा है । उन्हों ने कहा कि डब्ल्यू टी ओ के तमाम मैंबरस एक दूसरे से एम एफ एन तर्ज़ का बरताव करते हैं ।

TOPPOPULARRECENT