Thursday , October 19 2017
Home / India / तिब्ब यूनानी में तहक़ीक़ात और तरक़्क़ी केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात

तिब्ब यूनानी में तहक़ीक़ात और तरक़्क़ी केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात

नई दिल्ली असरी तक़ाज़ों से हम आहंग करने केलिए साईंसी इदारों से तआवुन मर्कज़ी वज़ीर का बयान

नई दिल्ली

असरी तक़ाज़ों से हम आहंग करने केलिए साईंसी इदारों से तआवुन मर्कज़ी वज़ीर का बयान

हुकूमत तिब्ब यूनानी में तहक़ीक़ात की हौसलाअफ़्ज़ाई और मोहलिक अमराज़ के सस्ता और मूसिर ईलाज को फ़रोग़ देने केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात कररही है। मुमलिकती वज़ीर आयूष श्रीपद यसोनाइक ने आज राज्य सभा में एक तहरीर जवाब देते हुए कहा कि वक़्त मुक़र्ररा में तहक़ीक़ाती प्रोजेक्ट‌स की तकमील केलिए हुकूमत ने एक रिसर्च पोलिसी वज़ाह की है।

और नामवर साईंसी इदारों और AIMS नई दिल्ली जैसे एलोपैथिक हॉस्पिटल के तआवुन से तिब्ब यूनानी की तालीमी और तहक़ीक़ात पर तवज्जे मर्कूज़ की गई है। हुकूमत के इक़्दामात पर रोशनी डालते हुए मिस्टर नाविक ने बताया कि ग़ैर वबाई अमराज़ जैसे ज़िया बीतीस हाइपरटेंशन और दीगर हयात बख़श अदवियात सेंटर्ल काउंसिल फ़ार रिसर्च एन यूनानी मैडीसन के तहत मुख़्तलिफ़ तहक़ीक़ाती इदारों में तजुर्बात के मराहिल में हैं उन्होंने कहा कि तिब्ब यूनानी में मुख़्तलिफ़ तहक़ीक़ाती प्रोजेक्ट को EMR स्कीम के तहत मुख़्तलिफ़ साईंसी इदारों के तहत कर दिया गया है।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ी तहक़ीक़ाती इदारा ने 10 अमराज़ में यूनानी अदवियात के फार्मूले कारआमद होने की तसदीक़ करदी है। एक और सवाल के जवाब में वज़ीर ने बताया कि बैंगलोर में नेशनल इंस्टीटियूट आफ़ यूनानी मैडीसन (NIUM)क़ायम किया गया है ताकि तिब्ब यूनानी में पोस्ट ग्रैजूएट कोर्स शुरू किया जा सके जबकि देसी साख़ता अदवियात बिशमोल यूनानी की तहक़ीक़ और तरक़्क़ी केलिए नेशनल एवश मिशका भी आग़ाज़ किया गया जिस के बाइस तिब्ब यूनानी को एक नई जिहत अता हुई और तिब्ब यूनानी में तहक़ीक़ात की हौसलाअफ़्ज़ाई केलिए मर्कज़ी विज़ारत ने ग्रान्ट्स फ़राहम किए हैं।

TOPPOPULARRECENT