Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तिरूपति टाउन बैंक इंतिख़ाब का नया रुख़ इख्तियार कर गया

तिरूपति टाउन बैंक इंतिख़ाब का नया रुख़ इख्तियार कर गया

हैदराबाद 12 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के रुक्न असेंबली मिस्टर बी करूणा करन रेड्डी ने तिरूपति टाउन बैंक इंतिख़ाबात में गोल-माल कराने का चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी पर इल्ज़ाम आइद किया । उन के अरकान ज़्या

हैदराबाद 12 फरवरी ( सियासत न्यूज़ ) वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के रुक्न असेंबली मिस्टर बी करूणा करन रेड्डी ने तिरूपति टाउन बैंक इंतिख़ाबात में गोल-माल कराने का चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी पर इल्ज़ाम आइद किया । उन के अरकान ज़्यादा कामयाब होने के बावजूद ओहदेदारों की जानिब से हारने का दावा किया जा रहा है जो सयासी का नतीजा है वो इस के ख़िलाफ़ क़ानूनी लड़ाई लड़ेंगे ।

तिरूपति टाउन बैंक का इंतिख़ाब नया रुख़ इख्तियार कर चुका है । वोटों की दुबारा गिनती के बाद इतवार को नतीजा का एलान किया गया जिस में कांग्रेस के 6 वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के 3 तेलुगु देशम के एक और 2 हल्को पर दूसरे कामयाब होने का एलान किया गया इंतिख़ाबात में बड़े पैमाने पर बे क़ाईदगीयाँ होने का वाई एस आर कांग्रेस पार्टी और तेलुगु देशम ने एहतिजाज किया ।

उन्हों ने कहा कि तिरूपति टाउन बैंक के इंतिख़ाबात में उन की जमात वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के डायरेक्टर्स ज़्यादा तादाद में कामयाब हुए हैं ताहम ओहदेदारों की जानिब से हारने का एलान किया गया है । हुकूमत के दबाव के बाइस ओहदेदारों ने जितने वाले डायरेक्टर्स को हारने का एलान किया है जिस के ख़िलाफ़ वो क़ानूनी लड़ाई लड़ेंगे।

TOPPOPULARRECENT