Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तिरूपति में चिरंजीवी की तक़रीर में रखना अंदाज़ी

तिरूपति में चिरंजीवी की तक़रीर में रखना अंदाज़ी

तिरूपति । 16 । नवंबर : ( आई एन एन ) : कांग्रेस के रुकन असैंबली मिस्टर चिरंजीवी को आज यहां तिरूपति में नहरू म्यूनसिंपल स्कूल पर मुनाक़िदा रचा बंडा प्रोग्राम के दौरान उस वक़्त मुश्किल सूरत-ए-हाल का सामना करना पड़ा , जब बाएं बाज़ू जमातों के क

तिरूपति । 16 । नवंबर : ( आई एन एन ) : कांग्रेस के रुकन असैंबली मिस्टर चिरंजीवी को आज यहां तिरूपति में नहरू म्यूनसिंपल स्कूल पर मुनाक़िदा रचा बंडा प्रोग्राम के दौरान उस वक़्त मुश्किल सूरत-ए-हाल का सामना करना पड़ा , जब बाएं बाज़ू जमातों के कारकुनों ने उन की तक़रीर में ख़लल पैदा करने की कोशिश की । सी पी आई और सी पी ऐम के कारकुनों ने इस मौक़ा पर हलक़ा असैंबली तिरूपति में पीने के पानी की ना मुनासिब सरबराही के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए रियास्ती हुकूमत के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी शुरू की ।

इन कारकुनों ने इल्ज़ाम आइद किया कि चूँकि मिस्टर चिरंजीवी हैदराबाद में रहते हैं इस लिए उन्हें उन के हलक़ा के अवाम को जिन मसाइल का सामना करना पड़ रहा है इस का अंदाज़ा नहीं है जिस वक़्त ये कारकुन नारे बुलंद कररहे थे । उस वक़्त पुलिस ने मुदाख़िलत करते हुए उन्हें हिरासत में ले लिया और क़रीबी पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया और बाद में उन्हें रिहा करदिया गया । बादअज़ां मिस्टर चिरंजीवी ने वहां मौजूद लोगों से कहा कि वो तिरूपति में अवाम को जिन मसाइल का सामना है इस से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं ।

उन्हों ने वाअदा किया कि वो दो माह में पीने के पानी के मसला को हल करने की कोशिश करेंगे । उन्हों ने कहा कि वो चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात कर के तिरूपति में पीने के पानी के पराजकट के लिए फंड्स तलब करेंगे । मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के बारे में कहते हुए मिस्टर चिरंजीवी तेलगुदेशमपार्टी सरबराह से कहा कि वो दीगर क़ाइदीन पर इल्ज़ामात आइद करने से क़बल ख़ुद का मुहासिबा करें । मिस्टर नायडू के मुबय्यना गै़रक़ानूनी असासा जात की तहक़ीक़ात करने के लिए सी बी आई , ऐस अबी आई और ई डी को हुक्म देते हुए आंधरा प्रदेश हाईकोर्ट के हुक्म की सताइश करते हुए मिस्टर चिरंजीवी ने मिस्टर नायडू को मश्वरा दिया कि तहक़ीक़ात का ख़ैर मुक़द्दम करें और तहक़ीक़ाती एजैंसीयों के साथ तआवुन करें ।

TOPPOPULARRECENT