Tuesday , October 17 2017
Home / AP/Telangana / तीन चीफ़ मिनिस्टर्स आंध्र को स्पेशल स्टेटस के मुख़ालिफ़

तीन चीफ़ मिनिस्टर्स आंध्र को स्पेशल स्टेटस के मुख़ालिफ़

विजयवाड़ा 09 मई: मर्कज़ी वज़ीर अशोक गजपति राजू ने कहा कि जबकि मर्कज़ी हुकूमत आंध्र प्रदेश को स्पेशल स्टेटस की रियासत का मौकुफ़ देने पर ग़ौर कर रही है तीन चीफ़ मिनिस्टर्स इस तजवीज़ के मुख़ालिफ़ हैं।

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी ज़मुरा की रियासत का दर्जा दिलाने के लिए जद्द-ओ-जहद कर रहे हैं और समझा जाता है कि उन्होंने इस मसले पर मर्कज़ में बीजेपी ज़ेरे क़ियादत एनडीए हुकूमत से ताल्लुक़ात मुनक़ते कर लेने का इमकान मुस्तर्द कर दिया है।

एसे वक़्त में जबकि आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौकुफ़ देने का मसला गर्माता जा रहा है आंध्र इंटेलिजेंस फ़ोर्म के सदर चलसानी श्रीनिवास ने इस मुतालिबे की ताईद में अनंतपुरम टाउन में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल शुरू की है। उन्होंने मुतालिबा किया है कि मर्कज़ी हुकूमत आंध्र प्रदेश से तक़सीम रियासत के वक़्त जो वादे किए गए थे उन्हें पूरा करे।

ये तमाम तबदीलीयां एसे वक़्त में रौनुमा हो रही हैं जबकि चंद मर्कज़ी वुज़रा ने पार्लियामेंट में ये बयान दिया था कि आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौकुफ़ देना मुम्किन नहीं है। अपने आबाई टाउन विजयानगरम में मीडिया से बातचीत करते हुए मर्कज़ी वज़ीर शहरी हवाबाज़ी अशोक गजपति राजू ने कहा कि मौजूदा सूरते हाल पैदा नहीं होती अगर रियासत के लिए ख़ुसूसी ज़मुरा के मसले को तंज़ीम जदीद आंध्र प्रदेश क़ानून 2014 में ही शामिल कर लिया जाता।

TOPPOPULARRECENT