Tuesday , September 26 2017
Home / Mumbai / तीन बंदरगाहों के लिए20 हज़ार करोड़ रुपये मालियती टेंडर्स तलब

तीन बंदरगाहों के लिए20 हज़ार करोड़ रुपये मालियती टेंडर्स तलब

मुंबई: हुकूमत ने तीन नई बड़ी बंदरगाहों के लिए जो महाराष्ट्र, मग़रिबी बंगाल और तमिलनाडु में वाक़्य हैं,20 हज़ार करोड़ रुपये मालियती टेंडर्स तलब किए हैं और आख़िरी तारीख़ मार्च2016 तक मुक़र्रर की गई है। मर्कज़ी वज़ीर ने शोबा सनत के एक इजलास से ख़िताब करते हुए कहा कि वो इस बात का तयक़्क़ुन देते हैं कि टेंडर्स इन तीनों प्रोजेक्ट‌स के लिए जिन्हें18 ता20 हज़ार करोड़ रुपये की सरमायाकारी मार्च तक ज़रूरी है तलब करलिए जाऐंगे और प्रोजेक्ट‌स के लिए काम अप्रैल या मई तक शुरू हो जाएगी।

गडकरी ने कहा कि तीन नई बंदरगाहें महाराष्ट्र, मग़रिबी बंगाल और तमिलनाडु में तामीर की जाएँगी। इस सवाल पर कि क्या मुल्क को मज़ीद बंदरगाहों की ज़रूरत है, जबकि मौजूदा बंदरगाहें अपनी भरपूर सलाहियत के मुताबिक़ इस्तेमाल नहीं की जा रही हैं, गडकरी ने कहा कि नज़रिया ये है कि बाहम ज़्यादा मुसाबक़त पैदा की जानी चाहिए।

इस तरह सारिफ़ीन को शरहों में कमी से फ़ायदा हासिल होगा। उन्होंने कहा कि हुकूमत ज़्यादा सस्ती और ज़्यादा साफ़ आबी गुज़रगा हैं बराए इश्याय की मुंतकली फ़राहम करना चाहती हैं ताकि2019 तक तिजारत में19 फ़ीसद इज़ाफ़ा हो सके जो फ़िलहाल साढे़ तीन फ़ीसद है। गडकरी ने कहा कि तैयार शूदा मसनूआत की लागत का30 फ़ीसद बंदरगाहों की तामीर पर ख़र्च किया जाएगा। फ़िलहाल इस शोबे में मुसाबक़त का फ़ुक़दान है|

TOPPOPULARRECENT