Sunday , October 22 2017
Home / Crime / तीन सॉफ्टवेर कंपनीयों के ख़िलाफ़ सी आई डी तहक़ीक़ात

तीन सॉफ्टवेर कंपनीयों के ख़िलाफ़ सी आई डी तहक़ीक़ात

हैदराबाद । 17 जनवरी ( पी टी आई ) हुकूमत आंधरा प्रदेश ने क्राईम इनोसटीगीशन डिपार्टमैंट ( सी आई डी ) को हैदराबाद में वाक़ै तीन सॉफ्टवेर कंपनीयों की सरगर्मीयों के बारे में तहक़ीक़ात करने की हिदायत दी है । उन कंपनीयों पर नौजवानों से रोज़

हैदराबाद । 17 जनवरी ( पी टी आई ) हुकूमत आंधरा प्रदेश ने क्राईम इनोसटीगीशन डिपार्टमैंट ( सी आई डी ) को हैदराबाद में वाक़ै तीन सॉफ्टवेर कंपनीयों की सरगर्मीयों के बारे में तहक़ीक़ात करने की हिदायत दी है । उन कंपनीयों पर नौजवानों से रोज़गार का वाअदा करते हुए भारी रक़ूमात वसूल करने का इल्ज़ाम है ।

प्रो डिग्गी सॉफ्टवेर ऐंड कैरीयर सल्यूशन पराईओट लिमिटेड टास्क इंफॉर्मेटिक पराईओट लिमिटेड टामको टैक्नालोजीज़ परबेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम करने का झांसा देते हुए मुबय्यना तौर पर कई करोड़ रुपय वसूल करने के इल्ज़ामात आइद किए गए हैं । इन कंपनीयों पर अपने मुलाज़मीन को तनख़्वाहें अदा ना करने का इल्ज़ाम भी आइद किया गया है । ये कंपनीयां हुकूमत की तरफ़ से मुक़र्रर करदा ज़ाबता की तकमील के बगै़र अपने कारोबार बंद करचुके हैं ।

तीनों कंपनीयों के ख़िलाफ़ मुतअद्दिद शिकायात वसूल होने के बाद महिकमा इन्फ़ार्मेशन टैक्नालोजी-ओ-मुवासलात इन तीनों के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात शुरू करने केलिए चीफ़ मिनिस्टर से इजाज़त तलब की थी । चुनांचे चीफ़ मिनिस्टर ने आज उस की इजाज़त देदी । जिस के बाद महिकमा आई टी ने तहक़ीक़ात की ज़िम्मेदार सी आई डी के सपुर्द की है ।

TOPPOPULARRECENT