Sunday , October 22 2017
Home / India / तीसरा महाज़ कोई करिश्मा ही होसकता है : कांग्रेस

तीसरा महाज़ कोई करिश्मा ही होसकता है : कांग्रेस

नई दिल्ली 26 मार्च ( पी टी आई ) किसी तीसरे महाज़ के उभरने को हिन्दुस्तानी सियासत का एक करिश्मा क़रार देते हुए कांग्रेस ने आज कहा कि मर्कज़ में यू पी ए हुकूमत पूरी तरह मुस्तहकम है । मर्कज़ी वज़ीर और कांग्रेस तर्जुमान मिस्टर मनीष तिवारी ने अ

नई दिल्ली 26 मार्च ( पी टी आई ) किसी तीसरे महाज़ के उभरने को हिन्दुस्तानी सियासत का एक करिश्मा क़रार देते हुए कांग्रेस ने आज कहा कि मर्कज़ में यू पी ए हुकूमत पूरी तरह मुस्तहकम है । मर्कज़ी वज़ीर और कांग्रेस तर्जुमान मिस्टर मनीष तिवारी ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि सियासत में आप हमेशा मुख़्तलिफ़ तजुर्बात करते रहते हैं जो वक़्त बह वक़्त सामने आते हैं लेकिन अगर आप गुज़िशता 20 बरसों की तारीख देखें तो ये हक़ीक़त सामने आएगी कि तीसरा महाज़ चौथा महाज़ यह पांचवां महाज़ हिन्दुस्तानी सियासत का एक करिश्मा ही होगा ।

उन्होंने कहा कि दो दिन क़बल मिडिया से बात चीत करते हुए वज़ीर फिनानस‌ वज़ीर पारलीमानी उमूर और ख़ुद उन्होंने भी ये वाज़िह करदिया था कहियो पी ए हुकूमत पूरी तरह से मुस्तहकम है । उन्होंने कहा कि गुज़िशता चंद दिनों के दौरान मिडिया में आराईयों के सिवा किसी ने भी हुकूमत के इस्तिहकाम पर कोई सवाल नहीं उठाया है ।

उन्होंने कहा कि जहां तक तीसरे महाज़ चौथे महाज़ यह पांचवीं महाज़ का सवाल है अभी तक इस में किसी तरह की हक़ीक़त दिखाई नहीं देती । वज़ीर ने दो दिन क़बल कहा था कि डी एम के के इख़राज के बावजूद मर्कज़ में कांग्रेस ज़ेर क़ियादत यू पी ए हुकूमत पूरी तरह से मुस्तहकम है और उसे पार्ल्यमेंट में अक्सरियत हासिल है ।

डी एम के सरबराह एम करूणानिधि ने श्रीलंका तमिलों के मसले पर गुज़िता हफ़्ते हुकूमत की ताईद से दसतबरदारी इख़तियार करली थी ।

TOPPOPULARRECENT