Monday , October 23 2017
Home / Ahmedabad / तीस्ता सीतलवाड़ एन‌ जी ओ फ़न्ड का ग़लत इस्तिमाल

तीस्ता सीतलवाड़ एन‌ जी ओ फ़न्ड का ग़लत इस्तिमाल

इस्तिग़ासा ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि एन जी ओ सिटीज़न फ़ार जस्टिस एंड पेस जिसे तीस्ता सीतलवाड़ चला रही हैं, ने फ़ंड का ग़लत इस्तिमाल किया है। गुजरात फ़सादात‌ से मुतास्सिरा अफ़राद की इमदाद के लिए एस एन जी ओ कसीर तादाद में बैरूनी फ़ंड मिल रहा

इस्तिग़ासा ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि एन जी ओ सिटीज़न फ़ार जस्टिस एंड पेस जिसे तीस्ता सीतलवाड़ चला रही हैं, ने फ़ंड का ग़लत इस्तिमाल किया है। गुजरात फ़सादात‌ से मुतास्सिरा अफ़राद की इमदाद के लिए एस एन जी ओ कसीर तादाद में बैरूनी फ़ंड मिल रहा है लेकिन तीस्ता ने इस का ग़लत इस्तिमाल किया है।

2007 में जस्टिस एंड पेस को फ़ंड की शक्ल में भारी रक़म वसूल हुई हैं लेकिन इस साल 20 फरवरी तक इसके अकाउंटस करोड़ों रुपये से भरे बताए गए। ख़ुसूसी वकील सरकार अजय‌ चौकसी ने सेशन अदालत को ये बात बताई । उन्होंने तीस्ता सतील्वाद‌ को गिरफ़्तारी ज़मानत देने की मुख़ालिफ़त की।

अजय‌ चौकसी अहमदाबाद क्राईम ब्रांच की पैरवी कर रहे हैं। उन्होंने तीस्ता और उनके शौहर पर इल्ज़ाम आइद किया कि इन दोनों ने मिल कर फ़ंड में ग़बन किया है। गुलबर्ग सुसाइटी में फ़साद मुतासरीन के लिए इमारत बनाने के नाम पर करोड़ों रुपये हासिल किए हैं।

TOPPOPULARRECENT