Tuesday , October 17 2017
Home / Islami Duniya / तुर्की को नए दस्तूर की ज़रूरत है – उर्दुआन

तुर्की को नए दस्तूर की ज़रूरत है – उर्दुआन

तुर्क सदर रजब तैयब उर्दुआन ने मंगल के रोज़ मुल्क में इस्लाहात का मुतालिबा करते हुए कहा है कि अगले चार बरस में उनकी जमात की हुकूमत एक नए दस्तूर तैयार करेगी।

तुर्क रहनुमा मुस्तफ़ा कमाल अतातुर्क की यादगारी तक़रीब के मौक़ा पर रजब तैयब उर्दुआन ने कहा, यक्म नवंबर के इंतिख़ाबात अगले चार बरसों के लिए मुल्क में एतेमाद और इस्तिहकाम का पेश ख़ेमा होने चाहीऐं।

इस वक़्त को इस्लाहात और नए दस्तूर की तैयारी की तर्जीह के तौर पर इस्तिमाल करें। उन्होंने कहा कि इन इंतिख़ाबात में अवाम ने ऐसा फ़ैसला किया है, जो हुकूमत की बाबत ग़ैर यक़ीनी सूरते हाल का ख़ातमा करने के साथ साथ मुल्क को तरक़्क़ी की राह पर गामज़न किया जा सके।

दूसरी जानिब यूरोपीय यूनीयन ने मंगल के रोज़ तुर्क हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो मुल्क को क़ानून की बालादस्ती, इन्सानी हुक़ूक़ और आज़ादी-ए-इज़हार के शोबों में पीछे ले जा रही है।

यूरोपीय यूनीयन की इस इंतिहाई हस्सास रिपोर्ट की तुर्की में इंतिख़ाबात के इनेक़ाद तक सामने लाने से गुरेज़ किया गया था। यूरोपीय यूनीयन की रुकनीयत के दरख़ास्त गुज़ार तुर्की से मुतालिबा किया गया है कि वो इन शोबों में बेहतरी के लिए फ़ौरी इक़दामात उठाए।

TOPPOPULARRECENT