Wednesday , October 18 2017
Home / World / तुर्की ने रूसी जंगी तय्यारा मार गिराया

तुर्की ने रूसी जंगी तय्यारा मार गिराया

अँकरा: नाटो रुकन तुर्की ने आज शाम की सरहद पर रूस के जंगी जैट तय्यारे को मार गिराया जिसके साथ ही 4 साल से जारी शाम की ख़ाना-जंगी ने एक नया मोड़ इख़तियार कर लिया है जहां दो ऐसे ममालिक जो मुतज़ाद मौक़िफ़ रखते हैं, एक दूसरे के ख़िलाफ़ नबर्द-आज़मा हो चुके हैं।

तुर्की फ़ौज ने कहा कि इस के दो F-16 तय्यारों ने रूस के तय्याये को उस वक़्त मार गिराया जब उसने अंदरून 5 मिनट 10 मर्तबा तुर्की फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की। शाम के बोहरान पर दोनों ममालिक एक दूसरे से मुख़्तलिफ़ मौक़िफ़ रखते हैं और इस वाक़िये के बाद सिफ़ारती बोहरान पैदा हो गया है।

रूस ने कहा है कि इस का जैट तय्यारा शाम के फ़िज़ाई हुदूद में था और इस वाक़िये की मुज़म्मत करते हुए कहा कि तय्यारा को मार गिराना इंतेहाई संगीन वाक़िया है। तुर्की मीडिया के मुताबिक़ एक पाइलेट को शाम में बाग़ी फोर्सेस ने उस वक़्त पकड़ लिया जब वो पैराशूट के ज़रिये तय्यारा बाहर कूद पड़ा था।

शाम की अपोज़िशन के ज़राए ने कहा कि एक पाइलेट हलाक और दूसरा लापता है। जंगी तय्यारा फ़िज़ा में ही धमाके के साथ फट पड़ा और आग के शोला में तबदील हो गया। ये तय्यारा शाम की सरहद पर एक पहाड़ पर जागरा। शाम के आसमान पर अमरीका, फ़्रांस, तुर्की, रूस के अलावा ख़लीजी ममालिक के भी बेशुमार तय्यारों की मौजूदगी के बाइस ये अंदेशे काफ़ी पहले से ज़ाहिर किए जा रहे थे कि ऐसा कोई वाक़िया रौनुमा हो सकता है जिसके नतीजे में इंतेहाई संगीन सिफ़ारती-ओ-फ़ौजी बोहरान पैदा हो जाएगा।

तुर्की सदारती बयान में कहा गया है कि रूस के Su-24 तय्यारे को बाहमी रवाबित के क़ाय‌दे के तहत मार गिराया गया क्यों कि उसने इंतिबाह के बावजूद तुर्की के फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की थी। तुर्की ने रूस के सफ़ीर मुतय्यना अँकरा को तलब किया है जबकि ये वाक़िया ऐसे वक़्त पेश आया कि रूस के वज़ीर-ए-ख़ारजा सरजई लारोफ़ यहां का दौरा कर रहे हैं।

रूस ने भी तौसीक़ की है कि इस के तय्यारे को 6 हज़ार मीटर की बुलंदी पर तबाह हो गया और कहा कि ऐसा लगता है उसे मार गिराया गया है। रूस की ख़बररसां एजेंसियों ने विज़ारत-ए-दिफ़ा के हवाले से कहा है कि ज़मीन से फायरिंग के नतीजे में ये तय्यारा तबाह हुआ है। ये भी कहा गया है कि रूसी फ़ौज का Su-24 तय्यारा शाम के इलाक़े में गिर पड़ा।

क्रेमलीन के तर्जुमान डीमतरी पसकोफ़ ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि ये एक संगीन वाक़िया है। तुर्की फ़ौज का कहना है कि तय्यारे ने 10 मिनट में 5 मर्तबा इंतिबाह के बावजूद तुर्की फ़िज़ाई हुदूद की ख़िलाफ़वरज़ी की। अँकरा की दरख़ास्त पर नाटो हलीफ़ों का एक ग़ैरमामूली इजलास मुनाक़िद किया जा रहा है जिसमें इस वाक़िये के ताल्लुक़ से ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जाएगा।

नाटो के एक ओहदेदार ने कहा कि सूरत-ए-हाल पर मुसलसल नज़र रखी जा रही है और हम तुर्की हुक्काम के साथ रब्त बरक़रार रखे हुए हैं। सदर रूस व्लादीमीर पोटीन ने ख़बरदार किया है कि रूसी तय्यारा मार गिराने के बाद तुर्की के साथ रवाबित के संगीन अवाक़िब-ओ-नताइज होंगे।

TOPPOPULARRECENT