Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / तुर्की : मुतनाज़ा प्रोजेक्ट रोक देने से वज़ीरे आज़म का इत्तिफ़ाक़

तुर्की : मुतनाज़ा प्रोजेक्ट रोक देने से वज़ीरे आज़म का इत्तिफ़ाक़

इस्तंबूल 15 जून ( ए एफ पी) तुर्की के वज़ीरे आज़म रजब तैयब उर्दगान ने आज दो हफ़्ते से जारी इजतिमाई मुख़ालिफ़ हुकूमत बदअमनी का मर्कज़ बने हुए इस्तंबूल पार्क की तामीर के मंसूबों को रोक देने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया , जिसे एहतेजाजियों ने म

इस्तंबूल 15 जून ( ए एफ पी) तुर्की के वज़ीरे आज़म रजब तैयब उर्दगान ने आज दो हफ़्ते से जारी इजतिमाई मुख़ालिफ़ हुकूमत बदअमनी का मर्कज़ बने हुए इस्तंबूल पार्क की तामीर के मंसूबों को रोक देने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया , जिसे एहतेजाजियों ने मुसबत इक़दाम क़रार देते हुए इस का ख़ैरमक़दम किया है।

ये गुज़िश्ता कई दिनों से जारी तात्तुल में कशीदगीयाँ कम करने का पहला इक़दाम है जबकि इस्लाम पसंद हुकूमत को अपनी 10 साल तवील हुक्मरानी में ये सब से बड़ा चैलेंज हो गया था और इस पर मग़रिब से तन्क़ीदें हो रही थीं।

ग़ाज़ी पार्क में एहेतजाजी धरना देने वाले सरकश मुज़ाहिरीन को आख़िरी इंतिबाह देने के चंद घंटों बाद ही उर्दगान ने एहतेजाजियों के कलीदी ग्रुप के साथ अपनी पहली बात-चीत में नरमी इख़्तियार करने का फैसला किया ताकि बोहरान में कशीदगी को कम किया जा सके।

चार घंटे तवील एमरजेंसी मीटिंग के बाद नायब वज़ीरे आज़म हुसैन सालिक ने कहा कि हुकूमत इस प्रोजेक्ट पर अदालत के फ़ैसले का एहतेराम करेगी।

TOPPOPULARRECENT