Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / तुर्की रूस के साथ फ़ौजी मुवासलाती चैनल्ज़ खोलने को तैयार

तुर्की रूस के साथ फ़ौजी मुवासलाती चैनल्ज़ खोलने को तैयार

Turkish Prime Minister Ahmet Davutoglu speaks during a media conference at NATO headquarters in Brussels on Monday, Nov. 30, 2015. NATO Secretary General Jens Stoltenberg met with the Turkish prime minister on Monday to discuss the issue of a Russian warplane downed by a Turkish fighter jet at the border with Syria. (AP Photo/Virginia Mayo)

तुर्क वज़ीरे आज़म अहमद दाऊद ओग़लो ने तुर्की और रूस के दरमयानी फ़ौजी मुवासलाती चैनल खोलने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया है ताकि मुस्तक़बिल में शाम के सरहदी इलाक़े में रूस के लड़ाका तैयारे की तबाही ऐसे वाक़ियात के इआदे से बचा जा सके।

तुर्क वज़ीरे आज़म ने मंगल के रोज़ शुमाली क़बरज़ के दौरे पर रवाना होने से क़ब्ल अंकरा में न्यूज़ कान्फ़्रैंस में रूस पर ज़ोर दिया है कि वो इस तरह के वाक़ियात को रुनुमा होने से रोकने के लिए फ़ौजी मुवासलाती चैनल्ज़ खोले और सिफ़ारती चैनल्ज़ को भी बहाल रखे।

उन्होंने कहा कि हमें बेबुनियाद इल्ज़ामात आयद करने के बजाय मुज़ाकरात की मेज़ पर मिल बैठना चाहिए। दाऊद ओग़लो ने कहा है कि तुर्की अपनी सरहद के साथ वाक़े शामी इलाक़े से दाइश के जंगजूओं को निकाल बाहर करने के लिए अपनी कोशिशें जारी रखेगा।

TOPPOPULARRECENT