Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / तूफ़ान मेघ में शिद्दत मूसलाधार बारिश का इमकान

तूफ़ान मेघ में शिद्दत मूसलाधार बारिश का इमकान

हैदराबाद 10 नवंबर: ख़लीज बंगाल में हवा के दबाओ में ज़बरदस्त कमी के साथ तूफ़ान मेघ आइन्दा एक या दो दिन में शिद्दत इख़तियार करसकता है जिसके असर से गुजरात कर्नाटक कोंकण और गोवा के अलावा आंध्र प्रदेश के साहिली अज़ला में मूसलाधार बारिश का इमकान है।

तेलंगाना के बाअज़ इलाक़ों में भी हल्की या औसत बारिश की पेश क़यासी की गई है लेकिन इस तूफ़ान से उठने वाली 15 फिट बुलंद लहरों से यमन और सऊदी अरब के साहिली इलाक़ों को सबसे ज़्यादा नुक़्सान पहुंचने का अंदेशा है। इस किस्म के तूफ़ान बहर-ए-हिंद और ख़लीज बंगाल में अक्सर हर साल इस मौसम में आया करते हैं जिन्हें सिर्फ तूफ़ान नहीं कहा जाता बल्कि उस को मुख़्तलिफ़ नाम दिए जाते हैं ताके उनकी ब-आसानी शिनाख़्त हो सके।

माहिरीन मौसमियात ने कहा हैके ख़लीज बंगाल में हवा के दबाओ में कमी और शुमाल मशरिक़ी मानसून सरगर्म होजाने के सबब तेलंगाना में मौसम तबदील हो रहा है जहां रात के औक़ात सर्दी में इज़ाफ़ा हो रहा है।

रात देर गए आंध्र प्रदेश के चीफ़ सेक्रेटरी आई वाई आर कृष्णा राव‌ ने हुक्काम को चौकसी की हिदायत देते हुए कहा कि साहिली अज़ला में बारिश और तूफ़ान से पैदा होने वाली सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए हमावक़त तैयार रहीं।

TOPPOPULARRECENT