Tuesday , October 17 2017
Home / World / तूफ़ान सेंडी से अमेरीकी मईशत को 50 बिलियन डालर का नुक़्सान

तूफ़ान सेंडी से अमेरीकी मईशत को 50 बिलियन डालर का नुक़्सान

वाशिंगटन, ०१ नवंबर: अमेरीका का हलाकत ख़ेज़ (जान लेवा) तूफ़ान कैंडी ने अपनी भयानक तबाही के साथ सुपर पावर मुल्क अमेरीका को कई बिलियन डालर के नुक़्सानात से दो-चार कर दिया। करोड़ों शहरियों की रोज़मर्रा ज़िंदगी मफ़लूज हो कर रह गई है ।

वाशिंगटन, ०१ नवंबर: अमेरीका का हलाकत ख़ेज़ (जान लेवा) तूफ़ान कैंडी ने अपनी भयानक तबाही के साथ सुपर पावर मुल्क अमेरीका को कई बिलियन डालर के नुक़्सानात से दो-चार कर दिया। करोड़ों शहरियों की रोज़मर्रा ज़िंदगी मफ़लूज हो कर रह गई है ।

तेज़ रफ़्तारी से दौड़ते दिन रात यकलख़्त थम गए हैं। सैलाब के पानी में तैरती अमेरीकियों की ज़िंदगी तारीकी ( अंधकार) के साथ एक ख़ौफ़नाक मंज़र पेश कर रही है । न्यूयॉर्क में तूफ़ान के बाद सैलाब के बाइस ( कारण) शहरियों की ज़िंदगी बहाल होने चार यह पाँच दिन दरकार होंगे ।

1000 किलो मीटर तवील सब वे सिस्टम मफ़लूज हो चुका है । इस सिस्टम को एतवार की शब एहतियाती इक़दाम के तौर पर बंद कर दिया गया था । नुक़्सानात का सर्वे करने वालों को ये देख कर हैरानी होती है कि सैलाब के पानी ने ज़ेर ज़मीन रेलवे निज़ाम और इस से मरबूत ( जुड़े) सारे साज़-ओ-सामान को नुक़्सान पहुँचया है ।

तूफ़ान सेंडी की वजह से 50 बिलियन अमेरीकी डालर का नुक़्सान हुआ है। इमलाक में 20 बिलियन , तिजारत में 10 से 30 बिलियन डालर नुक़्सानात का तख़मीना ( अनुमान) लगाया गया है। ये तबाही और नुक़्सानात अमेरीकी मईशत ( आर्थिक स्थिति) के लिए तवील मुद्दत तनाज़ुर ( हालात) में भयानक साबित होंगे ।

आने वाले दिनों में यहां की मईशत सुस्त रवी का शिकार होगी। अमेरीकी ओहदेदारों ने ग़नजान आबाद मशरिक़ी साहिली इलाक़ा में आज जान तोड़ कोशिशें कीं ताकि बर्क़ी सरबराही ( बिजली आपूर्ती) बहाल की जा सके और मलबा के ढेर साफ़ किए जा सकें जबकि सुपर तूफ़ान सेंडी ने अपने पीछे तबाही की एक लकीर जज़ाइर कैरीबियन से कैनेडा तक छोड़ी है।

तूफ़ान से कम अज़ (से) कम जुमला 122 अफ़राद हलाक हो गए हैं, जिन में बदतरीन मुतास्सिरा शहर न्यूयार्क और दीगर ( अन्य) अमेरीकी शहरों के महलोकीन ( मृतक) भी शामिल हैं। ये समुंद्री तूफ़ान इंतिहाई तबाहकुन था। जो गुज़शता कई सालों से अमेरीका में नहीं देखा गया था।

ये तूफ़ान मशरिक़ी साहिल समुंद्र से टकराया जो शुमाली कैरोलीना से कनकटेक्ट तक फैला हुआ है। तूफ़ान की वजह से मुवासलाती निज़ाम मुनक़ते हो ( विछिन्न / टूट) गया। बर्क़ी सरबराही बंद हो गई, जिस की वजह से हज़ारों अफ़राद सर्दी से कपकपाने लगे।

इन का ज़ेर‍ ए‍ आब ( पानी में डूबे) इलाक़ों से तख़लिया ( खाली काराना) करवाया गया और मतसला महफ़ूज़ इलाक़ों में मुंतक़िल किया गया। अमेरीकी रियास्तों में जो इस तबाहकुन तूफ़ान की ज़द में आए न्यूयार्क और न्यूजर्सी बदतरीन मुतास्सिरा रियास्तें हैं।

न्यूयार्क में एक एच वाई पी डी ओहदेदार जो डयूटी पर नहीं था, 22 महलोकीन में शामिल हैं जो अपने अरकान ख़ानदान को सैलाब से बचाने की कोशिश में हलाक हो गए। तबाही की लकीर जो इस तूफ़ान के इफ़रीयत ( देव/ राक्षस) ने खींची है। सदर बारक ओबामा को मजबूर कर गई कि वो न्यूयार्क और न्यू जर्सी को आफ़त ज़दा इलाक़े क़रार दें।

हलाकतों की तादाद बहर-ए-क्यानूस के साहिली इलाक़ा में 55 तक पहुंच गई। तूफ़ान सेंडी की वजह से पैर के दिन ज़मीन खिसकने के वाक़ियात भी पेश आए थे, जिन की वजह से जज़ाइर कैरीबियन में 67 अफ़राद हलाक हो गए थे। न्यूयार्क और न्यूजर्सी में मुशतर्का तौर पर हिंदूस्तानी नज़ाद अमेरीकी शहरीयों की ग़ालिब आबादी है।

खासतौर पर न्यूजर्सी में हिंदूस्तानी नज़ाद अमेरीकी शहरी अक्सरीयत ( बहुसंख्यक) में हैं। ये तमाम ज़ेर-ए-आब मकानों से फ़रार होने पर मजबूर हो गए। राहत रसानी की कोशिशें कल रात देर गए शुरू की गईं। हज़ारों अफ़राद पनाह गाहों में इमदाद ( मदद) के मुंतज़िर थे और इस बात से नावाक़िफ़ थे कि इन के मकान बरक़रार हैं या तबाह हो चुके हैं।

अवाम की कसीर तादाद बर्क़ी सरबराही मनतक़ता ( बिजली आपूर्ती ठप्प) होने की वजह से सर्दी की शिद्दत से कपकपा रही थी। 70 लाख से 80 लाख तक अफ़राद बर्क़ी सरबराही के मुनक़ते होने से सर्दी की शिद्दत का शिकार थे। तूफ़ान के ज़ेर-ए-असर एक तख़मीना ( अंदाज़) के बमूजब ( मुताबिक) 15 अरब से 20 अरब अमेरीकी डालर तक माली नुक़्सान पहुंचा है।

इसका मतलब ये है कि ये तूफ़ान अमेरीकी तारीख़ की क़ुदरती आफ़ात में सब से ज़्यादा माली नुक़्सान पहुंचाने वाला तूफ़ान था। दरीं असना अमरीका के 3 न्यूक्लीयर बर्क़ी तवानाई री ऐक्टर बंद कर दिए गए हैं क्योंकि अंदेशे थे कि सैलाबी पानी इन री ऐक्ट्रस को ग़र्क़ कर चुका होगा जैसा कि जापान के न्यूक्लीयर री ऐक्टर फ़ोको शीमा की सूरत में गुज़शता साल हुआ था।

ओहदेदारों ने कल कहा था कि अवाम के लिए इस इलाक़ा में ख़तरा है। मुबय्यना तौर पर अमेरीका की 7 रियास्तों न्यूयार्क, न्यू जर्सी, पेंसिलवानीया, कनकटेक्ट, मैरीलैंड, शुमाली कैरोलीना और मग़रिबी वर्जीनिया में हलाकतें हुई हैं।

शहर न्यूयार्क से शहरीयों ने 4 मीटर बुलंद समुंद्री मौजों का मुशाहिदा किया। यहां के मेयर माईकल ब्लूमबर्ग ने अंदेशा ज़ाहिर किया है कि अम्वात ( मौतो) की तादाद में मज़ीद इज़ाफ़ा का इमकान है। जिन अफ़राद की जानें ज़ाय हुई हैं, इन से ज़्यादा पूरे शहर में तबाही से मुतास्सिरा अफ़राद हैं।

मेयर ने प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि ये अब तक का बदतरीन तबाहकुन समुंद्री तूफ़ान था। जज़ाइर स्टेटन में एक बड़ा तेल बर्दार बहरी ( समुद्री) जहाज़ तूफ़ान के साथ चलने वाली तेज़ रफ़्तार हवा के झक्कड़ों से ज़मीन पर पहुंच गया।

TOPPOPULARRECENT