Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / तूफ़ान फ़ाइलुन के असर से श्रीकाकुलम और विजया नगरम में ज़बरदस्त बारिश

तूफ़ान फ़ाइलुन के असर से श्रीकाकुलम और विजया नगरम में ज़बरदस्त बारिश

साईकलोन फ़ाइलुन साहिल ओडेशा से टकरा गया है और इसके असर से श्रीकाकुलम ज़िला में तेज़ बारिश का सिलसिला शुरू होचुका है।

साईकलोन फ़ाइलुन साहिल ओडेशा से टकरा गया है और इसके असर से श्रीकाकुलम ज़िला में तेज़ बारिश का सिलसिला शुरू होचुका है।
बारिश के साथ तेज़ हवाएं भी चल रही हैं ताहम रात देर गए तक उसकी वजह से किसी तरह की तबाही यह नुक़्सानात की इत्तेला नहीं मिली है।

कहा गया हैके तूफ़ान फ़ाइलुन ओडेशा के ज़िला गंजाम के गोपाल पुर साहिल से टकरायह है। चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज रात देर गए साहिली अज़ला में साईकलोन की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया और तूफ़ान से होने वाले असरात पर भी ग़ौर किया गया।

सारी सरकारी मिशनरी से कहागया हैके वो शुमाली साहिली पुतली में सख़्त चौकसी बरतें और रात भर सूरत-ए-हाल पर नज़र रखी जा सके।

कहा गया हैके श्रीकाकुलम विजया नगरम और विशाखापटनम अज़ला के 294 गावों से 1,29,100 अफ़राद का नशीबी इलाक़ों से तख़लिया करवाते हुए उन्हें महफ़ूज़ मुक़ामात को मुंतक़िल किया गया है।

डीज़ासटर मैनेजमेंट कमिशनर टी राधा ने बत‌याकि श्रीकाकुलम ज़िला के 11 मंडल और विजया नगरम और विशाखापटनम अज़ला के सात सात मंडल इमकान हैके साईकलोन फ़ाइलुन की वजह से मुतास्सिर होंगे।

चीफ मिनिस्टर ने ओहदेदारों को हिदायत दी के वो ज़रूरत पड़ने पर फ़ौरी बचा इक़दामात और रीलीफ़ इक़दामात का आग़ाज़ करें। जहां कहीं ज़रूरत पड़े सड़कों की मरम्मत की जाये।

जहां कहीं ज़रूरी होजाए बर्क़ी स्पलाई की लाईनों की मरम्मत की जाये और उन्हें बहाल किया जाये । इस के अलावा पीने के पानी की फ़राहमी के लिए भी हर मुम्किना इक़दामात किए जाएं।

कहा गया हैके रियासत में चौबीस घंटे काम करने वाले कंट्रोल रूम्स टेलीफोन नंबरात के साथ कारकरद करदिए गए हैं। ये सब ज़िला और मंडल सतह पर हैं।

इस के अलावा एन डी आर एफ की 19 टीमें फ़ौज के पाँच कॉलम्स वगैरह को भी तैयार रखा गया है जिन में इंजिनियरस मुवासलाती राबते बहाल करने के माहिरीन और तिब्बी टीमें भी शामिल हैं।

मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से दो हेली कापटरस इमदादी और बचा कामों के लिए फ़राहम करदिए गए हैं जबकि रियासती हुकूमत ने आठ हेली कापटरस की फ़राहमी की अपील की है।

कहा गया हैके ओडेशा की सरहद पर वाक़्ये श्रीकाकुलम ज़िला में तूफ़ान के असर से तेज़ बारिश का सिलसिला शुरू होगया है और तेज़ रफ़्तार हवाएं चल रही हैं।

साहिली अज़ला में घने बादल छाए हुए हैं और कहीं कहीं बारिश भी हो रही है।

विजया नगरम ज़िला में भी तेज़ बारिश का सिलसिला शुरू होगया है। एक से नर ओहदेदार ने बताया कि उन मुक़ामात पर 200 किलो मीटर फ़ी घंटे की रफ़्तार से वहाएं चल रही हैं और इन इलाक़ों में एहतियात के तौर पर बर्क़ी सरबराही मुनक़ते करदी गई है। चीफ मिनिस्टर ने रात देर गए श्रीकाकुलम विजया नगरम विशाखापटनम और मशरिक़ी गोदावरी अज़ला के कलेक्टरस से फ़ोन पर बात चीत करते हुए वहां हंगामी सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए किए जा रहे इक़दामात का जायज़ा लिया।

TOPPOPULARRECENT