Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तॆलंगाना पर ईद-उल-अज़हा के बाद फ़ैसला : चिदम़्बरम

तॆलंगाना पर ईद-उल-अज़हा के बाद फ़ैसला : चिदम़्बरम

नई दिल्ली ०१ नवम्बर (एजैंसीज़) तलंगाना मसला पर मर्कज़ी हुकूमत ईद-उल-अज़हा के बाद अपना फ़ैसला सुनाएगी। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने आज ये बात बताई।

नई दिल्ली ०१ नवम्बर (एजैंसीज़) तलंगाना मसला पर मर्कज़ी हुकूमत ईद-उल-अज़हा के बाद अपना फ़ैसला सुनाएगी। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने आज ये बात बताई।

उन्होंने कहा कि जनरल सैक्रेटरी कांग्रेस-ओ-इंचार्ज उमूर आंधरा प्रदेश ग़ुलाम नबी आज़ाद ने रियासत की मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों पर वाज़िह किया कि ईद के सीज़न की वजह से फ़िलहाल इस मसला पर किसी तरह की पेशरफ़त नहीं हो रही है ताहम ईद-उल-अज़हा के बाद मर्कज़ इस मसला पर किसी ना किसी फ़ैसले केलिए पेशरफ़त की जाएगी।

पी चिदम़्बरम ने आज प्रॆस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए बताया कि ग़ुलाम नबी आज़ाद ने मुताल्लिक़ा सयासी जमातों पी वाज़िह कर दिया है कि त्यॊहार का सीज़न दीवाली और ईद गुज़र जाने दीजई, इस के फ़ौरी बाद अलैहदा रियासत तलंगाना के बारे में क़तई फ़ैसला के लिए पेशरफ़त की जाएगी।

जब उन से पूछा गया कि क्या मर्कज़ ने तलंगाना के ताल्लुक़ से कोई पेशरफ़त की है और आंधरा प्रदेश की तमाम सयासी जमातों का कल जमाती इजलास कब तलब किया जाएगा? पी चिदम़्बरम ने जवाब देते हुए कहा कि 7 नवंबर को ईद-उल-अज़हा मुक़र्रर ही। ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कांग्रेस अरकान असैंबली और अरकान पार्लीमान से तबादला-ए-ख़्याल की तफ़सीलात से पार्टी हाईकमान को वाक़िफ़ करा दिया है।

आंधरा प्रदेश की चार सयासी जमातों बिशमोल कांग्रेस ने इस मसला पर कोई फ़ैसला नहीं किया। तलगो देशम पार्टी और मजलिस इस सिलसिले में कांग्रेस के फ़ैसले का इंतिज़ार कर रही हैं। वाई ऐस आर कांग्रेस ने भी अपना मौक़िफ़ वाज़िह नहीं किया है।

TOPPOPULARRECENT