Thursday , October 19 2017
Home / India / तॆलंगाना पर दिसम्बर तक किसी फ़ैसले की तवक़्क़ो: चिदम़्बरम

तॆलंगाना पर दिसम्बर तक किसी फ़ैसले की तवक़्क़ो: चिदम़्बरम

नई दिल्ली ०१ दिसम्बर (पी टी आई) हुकूमत ने आज तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि आंधरा प्रदेश की चार सयासी पार्टीयां कांग्रेस, तॆल्गूदॆशम, ऐम आई ऐम और वाई ऐस आर कांग्रेस दिसम्बर के ख़तम् तक तॆलंगाना मसला पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह करेंगी इस के बाद ही मर्क

नई दिल्ली ०१ दिसम्बर (पी टी आई) हुकूमत ने आज तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि आंधरा प्रदेश की चार सयासी पार्टीयां कांग्रेस, तॆल्गूदॆशम, ऐम आई ऐम और वाई ऐस आर कांग्रेस दिसम्बर के ख़तम् तक तॆलंगाना मसला पर अपना मौक़िफ़ वाज़िह करेंगी इस के बाद ही मर्कज़ कल जमाती इजलास तलब करने का अहल होगा।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने कहाकि रियासत से ताल्लुक़ रखने वाले चार सयासी पार्टीयों बी जे पी, टी आर ऐस, सी पी आई, सी पी आई ऐम ने तलंगाना मसला पर अपने मौक़िफ़ को पहले ही ज़ाहिर करदिया है लेकिन दीगर चार पार्टीयों को हनूज़ अपना ज़हन तैय्यार करना है।

हमें तवक़्क़ो है कि कांग्रेस के बिशमोल माबाक़ी चार पार्टीयां भी अपना ज़हन तैय्यार करेंगी। डसमबर के ख़तन तक उन की जानिब से कोई वाज़िह इशारा मिलता है तो मर्कज़ आंधरा प्रदेश की तमाम पार्टीयों का कल जमाती इजलास तलब करने का अहल होगा। जितना जल्द मुम्किन होसके मर्कज़ तलंगाना मसला को हल करना चाहता है। इस सिलसिले में यही पेशरफ़त है इसी पर मैं रिपोर्ट पेश करसकता हूँ।

मुझे कामिल ईक़ान है कि ये पार्टीयां डसमबर तक अपना ज़हन तैय्यार करलींगी। चिदम़्बरम ने यहां एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि तॆलंगाना पर इन पार्टीयों के मौक़िफ़ के बाद ही कोई फ़ैसला होगा। इस सवाल पर कि आया कल जमाती इजलास के इनइक़ाद के लिए कोई इमकानी तारीख़ बता सकते हैं?

चिदम़्बरम ने कहा कि मैं तारीख़ नहीं बता सकता, अलबत्ता में संजीदगी से ये तवक़्क़ो करता हूँ कि डसमबर या जनवरी 2012-ए-के अवाइल में आंधरा प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाली तमाम 8 पार्टीयों का कल जमाती इजलास तलब करने की मुझे राह मिलेगी।

मैं ये भी संजीदगी से तवक़्क़ो रखता हूँ कि क़ब्लअज़ीं मुनाक़िदा दो इजलास 5 जनवरी 2010-ए-और 6 जनवरी 2011-ए-की तरह आइन्दा साल का माह जनवरी भी हमारे लिए नेक साबित होगा।

TOPPOPULARRECENT