Saturday , October 21 2017
Home / Sports / तेंदुलकर के लिए 200 वां टेस्ट खेलने का मौक़ा

तेंदुलकर के लिए 200 वां टेस्ट खेलने का मौक़ा

सचिन तेंदुलकर मुल्क की सरज़मीन पर अपना 200 वां टेस्ट मैच खेलने के लिए पूरी तरह तैयार हैं

सचिन तेंदुलकर मुल्क की सरज़मीन पर अपना 200 वां टेस्ट मैच खेलने के लिए पूरी तरह तैयार हैं

बी सी सी आई रवां ख़त्म साल जुनूबी अफ़्रीक़ा के दौरा से पहले वेस्ट इंडीज़ के साथ एक सीरीज़ करने की कोशिश कररहा है। आज बी सी सी आई वर्किंग कमेटी इजलास में वेस्ट इंडीज़ को 2 टेस्टों और 5 वन्डे मैचस के लिए मदऊ करने का फ़ैसला किया गया। बी सी सी आई के एक आला ओहदेदार ने कहा कि वेस्ट इंडीज़ क्रिकेट बोर्ड को इस ज़िमन में तजवीज़ भेजी गई है और सीरीज़ के तरीका-ए-कार को जल्द करने की उम्मीद‌ है।

वेस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ ये सीरीज़ तेंदुलकर को अपने मुल्क में और मुक़ामी शायक़ीन के रूबरू एक और तारीख़ी संग-ए-मील मुकम्मल करने का मौक़ा फ़राहम करेगी क्योंकि वो 200 वां टेस्ट मैच खेलने वाले हैं। इन मैचस के लिए इमकानी मुक़ामात मुंबई और कोलकता हैं, ताहम क़तई फ़ैसला बी सी सी आई की टूर्स ऐंड फिक्सचर्स कमेटी करेगी।

ये क़ियास आराईयां भी जारी हैं कि सचिन तेंदुलकर इस सीरीज़ के बाद सबकदोशी का ऐलान करसकते हैं। चैम्पियन बैटस मैन ने अब तक 198 टेस्ट मैचस खेले और 53.86 की औसत से 15,837 रंस‌ बनाए। इस में तेंदुलकर के 51 सैंचुरियाँ शामिल हैं। उन्हों ने वन्डे इंटरनेशनल और टी 20 से पहले ही सबकदोशी इख़तियार करली है।

सचिन ने 463 वन्डे मैचस खेलते हुए 18,426 रंस‌ बनाए और उनका औसत 44.83 रहा। उन्होंने 49 सैंचुरियाँ बनाई। बी सी सी आई ओहदेदार ने कहा कि हम ने जुनूबी अफ़्रीक़ा सीरीज़ के बारे में तबादला-ए-ख़्याल नहीं किया। उन्होंने बताया कि 29 सितंबर को चेन्नई में बी सी सी आई का सालाना इजलास होगा उस की सदारत एन श्रि निवासन करेंगे।

TOPPOPULARRECENT