Tuesday , October 24 2017
Home / India / तेजिन्द्र खन्ना अमेरीका का दौरा मुख़्तसर कर दिल्ली पहुंचे

तेजिन्द्र खन्ना अमेरीका का दौरा मुख़्तसर कर दिल्ली पहुंचे

नई दिल्ली, 25 दिसंबर: ( पीटीआई ) दिल्ली के लेफ्टीनेंट गवर्नर तेजिन्द्र खन्ना ने आज हुकूमत की हिदायत पर अपने दौरा अमेरीका को मुख़्तसर कर दिया और आज आला सतही पुलिस ओहदेदारों के साथ एक इजलास मुनाक़िद करेंगे जहां कुछ सख़्त फ़ैसले मुतवक़्

नई दिल्ली, 25 दिसंबर: ( पीटीआई ) दिल्ली के लेफ्टीनेंट गवर्नर तेजिन्द्र खन्ना ने आज हुकूमत की हिदायत पर अपने दौरा अमेरीका को मुख़्तसर कर दिया और आज आला सतही पुलिस ओहदेदारों के साथ एक इजलास मुनाक़िद करेंगे जहां कुछ सख़्त फ़ैसले मुतवक़्क़े हैं जिनमें सेक्योरिटी के ज़िम्मेदार बाअज़ पुलिस आफ़िसरान की मुअत्तली भी शामिल है ।

याद रहे कि तेजिन्द्र खन्ना कल ही नई दिल्ली वापस आ चुके हैं और उन्होंने पुलिस कमिशनर नीरज कुमार को इंडिया गेट और राजपथ पर हुए पुरतशद्दुद एहतिजाज से मुताल्लिक़ पहले ही कुछ हिदायतें दी हैं । ज़राए ने बताया कि मिस्टर खन्ना अमेरीका के ख़ानगी दौरे पर थे लेकिन वज़ारत-ए-दाख़िला की जानिब से मिलने वाले एक पैग़ाम पर उन्होंने दौरा मुख़्तसर कर दिया और नई दिल्ली लौट आए ।

उन्होंने आज सुबह ख़वातीन के कई ग्रुप्स से भी मुलाक़ात की और उन्हें तयक्कुन दिया कि ख़वातीन में एहसास तहफ़्फ़ुज़ और एतिमाद को बहाल किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT