Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेरंगा शमसआबाद के क़रीब नए हज हाउज़ की तामीर पर झगडा

तेरंगा शमसआबाद के क़रीब नए हज हाउज़ की तामीर पर झगडा

हैदराबाद 22 मई: चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद मुहम्मद अहमद उल्लाह और अपने दफ़्तर में अकलियती उमोर के सेक्रेटरी शमशीर सिंह रावत को मश्वराह दिया कि वो शमसआबाद इंटरनेशनल एरपोर्ट के क़रीब नए हज हाउज़ की तामी

हैदराबाद 22 मई: चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद मुहम्मद अहमद उल्लाह और अपने दफ़्तर में अकलियती उमोर के सेक्रेटरी शमशीर सिंह रावत को मश्वराह दिया कि वो शमसआबाद इंटरनेशनल एरपोर्ट के क़रीब नए हज हाउज़ की तामीर के सिलसिले में जारी झगडे की जल्द यकसूई के इक़दामात करें।

उन्होंने कहा कि अंदरून दो तीन दिन हज कमेटी और वक़्फ़ बोर्ड के मुताल्लिक़ा ज़िम्मेदारों को तलब करते हुए इस मसले का कोई हल तलाश करलिया जाये।

चीफ़ मिनिस्टर ने इंटरनेशनल एरपोर्ट के क़रीब हज हाउज़ की तामीर में ताख़ीर पर अफ़सोस का इज़हार किया और कहा कि हुकूमत की तरफ से बजट की मंज़ूरी के बावजूद तामीरी कामों का आग़ाज़ दोनों इदारों में झगडे के सबब नहीं होसका।

बताया जाता हैके रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल-ओ-सदर रियास्ती जमईयत अलालमा-ए-हाफ़िज़ पिर शब्बीर अहमद और सदर नशीन अकलियती कमीशन आबिद रसूल ख़ां ने चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात के दौरान हज हाउज़ की तामीर में रूकावट के मसले पर तवज्जा दिलाइ जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने वहां मौजूद वज़ीर-ए-अकलियती बहबूद को मश्वराह दिया कि वो इस झगडे की यकसूई के लिए फ़िलफ़ौर फैसला करें।

वज़ीर-ए-अकलियती बहबूद ने बताया कि वो इस मसले पर हज कमेटी और वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदारों के साथ एक मीटिंग तलब करचुके हैं और बहुत जल्द दुबारा एक और मीटिंग तलब किया जाएगा जिस में इस झगडे को हल करने की कोशिश की जाएगी।

इन क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर की तवज्जा सरकारी अकलियती इदारों पर तक़र्रुत के लिए भी याद दहनी कराई।

TOPPOPULARRECENT