Wednesday , October 18 2017
Home / World / तेराबलस के हवाई अड्डे पर नीम फ़ौजी जंगजूओं का क़ब्ज़ा

तेराबलस के हवाई अड्डे पर नीम फ़ौजी जंगजूओं का क़ब्ज़ा

लीबिया में नीम फ़ौजी तन्ज़ीमों के इत्तिहाद ने कहा है कि उन्हों ने एक दूसरे मुसल्लह गिरोह के साथ लड़ाई के बाद तेराबलस के हवाई अड्डे का कंट्रोल हासिल कर लिया है। तेराबलस का ये बैनुल अक़वामी हवाई अड्डा गुज़िश्ता माह होने वाली लड़ाई के बाद

लीबिया में नीम फ़ौजी तन्ज़ीमों के इत्तिहाद ने कहा है कि उन्हों ने एक दूसरे मुसल्लह गिरोह के साथ लड़ाई के बाद तेराबलस के हवाई अड्डे का कंट्रोल हासिल कर लिया है। तेराबलस का ये बैनुल अक़वामी हवाई अड्डा गुज़िश्ता माह होने वाली लड़ाई के बाद से बंद है।

जुलाई में इसी हवाई अड्डे पर राकेट हमलों के नतीजा में 90 फ़ीसद जहाज़ तबाह हो गए थे। बिन ग़ाज़ी में वाक़े लीबिया का दूसरा बड़ा एयरपोर्ट पिछले तीन माह से बंद पड़ा है। इस वक़्त लीबिया में सिर्फ़ मिसराता का एयरपोर्ट ही काम कर रहा है।

लीबिया में साबिक़ हुक्मरान मुअम्मर क़ज़ाफ़ी के ख़िलाफ़ 2011 में बग़ावत करने वाले मुसल्लह गिरोहों के दरमयान मुसलसल तनाज़आत जारी हैं। हालिया लड़ाई में सैंकड़ों लोग हलाक हो चुके हैं। लीबिया में जारी हालिया पुरतशदुद कार्यवाईयों का मर्कज़ तेराबलस के बैनुल अक़वामी हवाई अड्डे और बिन ग़ाज़ी शहर हैं।

TOPPOPULARRECENT